preloader

Що вас цікавить?

Ефективне та своєчасне виконання нових вимог у сфері політичних фінансів як самим політичними партіями, так і контролюючими органами, дозволило б досягти двох цілей у цій сфері: забезпечити високий рівень прозорості фінансування ВСІХ партій та надати можливість найбільш популярним партіям (передусім – парламентським) стати фінансово незалежними від окремих фізичних і юридичних осіб, так званих «промислово-фінансових груп», мінімізувати фінансову залежність всіх інших партій від таких осіб і груп.

Станом на сьогодні в Україні зареєстровано 350 політичних партій. Всі вони є дуже різними не лише за своєю ідеологією, переконаннями, специфікою внутрішньої організації, розбудовою мережі місцевих осередків тощо, а й за ефективністю загальнодержавного політичного функціонування та рівнем підтримки населенням.

Останні два показники, як позує дослідження, суттєво впливають на вибір політичними партіями манери своєї поведінки в частині імплементації нового законодавства про фінансування політичних партій, а також визначають ступінь їх бажання відповідати новим вимогам цього законодавства. Саме тому при аналізі стану справ з формою та якістю звітів політичних партій  було вирішено розділити їх на три основні групи.

Однією з цілей моніторингу імплементації нових правил фінансування політичних партій, що наразі проводиться Центром політико-правових реформ за фінансової підтримки Ради Європи, є встановлення рівня готовності політичних партій до впровадження нового законодавства щодо їх фінансування.

Зауваження та пропозиції Центру політико-правових реформ щодо проекту Закону України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо посилення адміністративної відповідальності за ненадання переваги в русі транспортним засобам аварійно-рятувальних служб, швидкої медичної допомоги, пожежної охорони, міліції)» № 4962 від 12 липня 2016 року

Зауваження та пропозиції Центру політико-правових реформ щодо проекту Закону України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо запровадження автоматизованої системи документообігу суду)» № 4000а від 15 липня 2016 року

Зауваження та пропозиції Центру політико-правових реформ щодо проекту Закону України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та деяких законодавчих актів України щодо відповідальності пішоходів за користування засобами зв’язку» від 18 лютого 2016 року № 4100

Зауваження та пропозиції ЦППР щодо проекту Закону України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо державних нагород)» від 29 січня 2016 року № 3847 

Загалом ідея забезпечення можливості здійснення касаційного оскарження постанов апеляційних судів у найбільш актуальних справах про адміністративні правопорушення є такою, що узгоджується з приписами Конституції України, нормами міжнародного законодавства, відповідає правовим позиціям Європейського суду з прав людини та спроможна забезпечити право особи на судовий захист, що в повній мірі узгоджується із принципом верховенства права та утвердженням правової держави.

Адміністративно-деліктне ж (як власне і кримінальне) законодавство покликане забезпечувати виконання фізичними та юридичними особами своїх обов’язків, а також не порушувати своїми діями чи бездіяльністю прав, свобод і законних інтересів інших осіб, зміст яких визначений у регулятивному законодавстві.

Відшукайте матеріал по тегам