preloader

Що вас цікавить?

Оприлюднено оцінку рівня задоволеності громадян якістю адміністративних послуг управлінь юстиції у Львівській області

10.02.2016
Адміністративні послуги

В опитуванні взяли участь більше 1000 відвідувачів реєстраційних служб в містах Львові, Дрогобичі, Стрию та Червонограді. Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ.


9 лютого 2016 року у Львові було оприлюднено оцінку рівня задоволеності громадян якістю адміністративних послуг управлінь юстиції у Львівській області.

Згідно результатів опитування, 85,6 % громадян – користувачів адміністративних послуг управлінь юстиції у Львівській області задоволені якістю роботи органів реєстрації Міністерства юстиції України – такими є результати громадського моніторингу якості адміністративних послуг Міністерства юстиції, який здійснювала громадська організація «Центр політико-правових реформ» за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя».

Громадський моніторинг якості адміністративних послуг Мін’юсту було проведено в жовтні – листопаді 2015 року в Одеській, Харківській, Львівській, Дніпропетровській областях та місті Києві  в рамках грантового проекту «Громадський моніторинг адміністративних послуг Міністерства юстиції України як дієвий механізм впливу на їх якість». У Львівській області опитування громадян здійснено у співпраці з ЛГО «Центр досліджень місцевого самоврядування». В ньому взяли участь більше 1 000 відвідувачів реєстраційних служб в містах Львові, Дрогобичі, Стрию та Червонограді. Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ.

Враховуючи зауваження громадян, які брали участь в опитуванні, експерти «Центру досліджень місцевого самоврядування» спільно із органами юстиції та місцевого самоврядування підготували рекомендації щодо поліпшення якості, скорочення термінів та спрощення процедур надання послуг, серед яких удосконалення графіків роботи, створення належних умов для осіб з інвалідністю та доступу до кімнат гігієни, поліпшення забезпечення поінформованості та консультування шляхом постійного оновлення інформації на сайті і в приміщеннях органів, забезпечення зручності оплати за послуги та безкоштовними бланками заяв  тощо.

ЛГО «Центр досліджень місцевого самоврядування» доведе до відома міських голів Львова, Дрогобича, Стрия та Червонограда результати громадського моніторингу надання адміністративних послуг органами реєстрації Мін’юсту для спільного вжиття заходів з метою покращення якості надання таких послуг, а також проведе моніторинг виконання рекомендацій розроблених в результаті моніторингу.

З повним звітом за результатами громадського моніторингу якості адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Львівській області можна ознайомитися за посиланням.

Відео заходу можна переглянути тут