Оприлюднено оцінку рівня задоволеності громадян якістю адміністративних послуг управлінь юстиції у Харківській області
В Харківській області опитування громадян здійснено громадською організацією «Фонд місцевої демократії». В опитуванні взяли участь більше 1000 відвідувачів реєстраційних служб Міністерства юстиції в містах Харкові, Ізюмі, Чугуєві, Змійові Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ.
10 лютого 2016 року у медіа-центрі «Время», м. Харків було оприлюднено оцінку рівня задоволеності громадян якістю адміністративних послуг управлінь юстиції у Харківській області.
Майже 64 % громадян – користувачів адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Харківській області задоволені якістю роботи органів реєстрації – такими є результати громадського моніторингу якості адміністративних послуг Міністерства юстиції, який здійснювала громадська організація «Центр політико-правових реформ» за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя».
Громадський моніторинг якості адміністративних послуг Мін’юсту було проведено в жовтні – листопаді 2015 року в Одеській, Харківській, Львівській, Дніпропетровській областях та місті Києві в рамках Проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Громадський моніторинг адміністративних послуг Міністерства юстиції України як дієвий механізм впливу на їх якість».
В Харківській області опитування громадян здійснено громадською організацією «Фонд місцевої демократії». В опитуванні взяли участь більше 1000 відвідувачів реєстраційних служб Міністерства юстиції в містах Харкові, Ізюмі, Чугуєві, Змійові. Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ.
Враховуючи зауваження громадян, які брали участь в опитуванні, експерти Фонду місцевої демократії спільно із органами юстиції та місцевого самоврядування підготували рекомендації щодо поліпшення якості, скорочення термінів та спрощення процедур надання послуг, серед яких зміна графіку роботи, створення належних умов для осіб з інвалідністю, покращення матеріально-технічного та інформаційного забезпечення, запровадження «електронної черги» тощо.
Фонд місцевої демократії доведе до відома територіальних управлінь юстиції та головам місцевих адміністрацій результати дослідження для спільного вжиття заходів та покращення якості надання послуг. З повним звітом за результатами громадського моніторингу якості адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Харківській області можна ознайомитися за посиланням.