Оприлюднено оцінку рівня задоволеності громадян якістю адміністративних послуг управлінь юстиції у Дніпропетровській області
В опитуванні взяли участь більше 1000 відвідувачів реєстраційних служб в містах Дніпропетровську, Кривому Розі, Дніпродзержинську та Павлограді. Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ.
25 лютого 2016 року, об 11:00 у прес-центрі Інформаційного агентства «Мост-Днепр» (м. Дніпропетровськ, вул. Комсомольська, 40 б) відбулась прес-конференція на тему: «Громадська оцінка якості адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Дніпропетровській області».
86,8% громадян – користувачів адміністративних послуг управлінь юстиції у Дніпропетровській області задоволені якістю роботи органів реєстрації Міністерства юстиції України – такими є результати громадського моніторингу якості адміністративних послуг Міністерства юстиції, який здійснювала громадська організація «Центр політико-правових реформ» за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя».
Громадський моніторинг якості адміністративних послуг Мін’юсту було проведено в жовтні – листопаді 2015 року в Одеській, Харківській, Львівській, Дніпропетровській областях та місті Києві в рамках грантового проекту «Громадський моніторинг адміністративних послуг Міністерства юстиції України як дієвий механізм впливу на їх якість». У Дніпропетровській області опитування громадян здійснено у співпраці з ГО «Центр підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск». У ньому взяли участь більше 1 000 відвідувачів реєстраційних служб в містах Дніпропетровську, Кривому Розі, Дніпродзержинську та Павлограді. Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ.
Враховуючи зауваження громадян, які брали участь в опитуванні, експерти «Центру підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск» спільно із органами юстиції та місцевого самоврядування підготували рекомендації щодо поліпшення якості, скорочення термінів та спрощення процедур надання послуг, серед яких удосконалення графіків роботи, створення належних умов для осіб з інвалідністю та доступу до кімнат гігієни, поліпшення забезпечення поінформованості та консультування шляхом постійного оновлення інформації на сайті і в приміщеннях органів, забезпечення зручності оплати за послуги та безкоштовними бланками заяв тощо.
ГО «Центр підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск» доведе до відома міських голів Дніпропетровська, Кривого Рогу, Дніпродзержинська та Павлограда результати громадського моніторингу надання адміністративних послуг органами реєстрації Мін’юсту для спільного вжиття заходів з метою покращення якості надання таких послуг, а також проведе моніторинг виконання рекомендацій розроблених в результаті моніторингу.