Що вас цікавить?

Громадськість вчиться впливати на якість адміністративних послуг

30.05.2013
Адміністративні послуги

29 травня 2013 року в Харкові відбувся семінар-тренінг «Роль громадськості у покращенні якості надання адміністративних послуг». В тренінгу взяли участь 30 представників громадських організацій з Донецької, Луганської, Полтавської, Сумської та Харківської областей


29 травня 2013 року в Харкові відбувся семінар-тренінг «Роль громадськості у покращенні якості надання адміністративних послуг», організований Фондом місцевої демократії (Харків), Центром політико-правових реформ (Київ) за підтримки Харківської ОДА та Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) м. Харкова. В тренінгу взяли участь 30 представників громадських організацій з Донецької, Луганської, Полтавської, Сумської та Харківської областей.

Під час тренінгу учасники познайомилися з державною політикою у сфері адміністративних послуг, Законом України «Про адміністративні послуги», кращими практиками створення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) та типовими проблемами на цьому шляху. Особлива увага приділялася ролі громадських організацій в процесі створення та функціонування ЦНАП, в тому числі громадському моніторингу якості адміністративних послуг.

Семінар-тренінг провели Ігор Коліушко, голова Правління Центру політико-правових реформ (Київ), Ольга Мірошник, голова Фонду місцевої демократії (Харків), Віктор Тимощук, заступник голови Правління ЦППР, Ігор Бригілевич, експерт Центру інформаційного консалтингу та Центру досліджень місцевого самоврядування (Львів), Валерій Гулій, експерт Фонду місцевої демократії (Харків).

Надзвичайно важливою подією для учасників тренінгу стало відвідування та знайомство з роботою Харківського ЦНАП. Керівник ЦНАП Ірина Синицька показала всі деталі роботи центру, відповіла на численні питання учасників. ЦНАП справив найкращі враження на всіх гостей.

Під час тренінгу були проведені практичні заняття з системи моніторингу ЦНАП, підготовки інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг тощо.

Підводячи підсумки тренінгу, учасники висловили бажання проводити аналогічні заходи в інших містах України, а також створити в Харкові та Львові міжрегіональні інформаційно-консультаційні центри з надання практичної допомоги з проблематики адміністративних послуг.

Тренінг проводився за фінансової підтримки Європейського Союзу.

 

Завантажити

Методологія моніторингу створення та функціонування Центру надання адміністративних послуг

Презентації:

Ігор Коліушко. Адміністративні послуги: теорія та правове регулювання

Ігор Бригілевич. Узагальнений досвід створення та функціонування ЦНАП в Україні: кращі практики і типові проблеми

Віктор Тимощук. Оцінка якості адміністративних послуг у ЦНАП

Валерій Гулій. Вимоги щодо формування технологічних карток адміністративних послуг