Що вас цікавить?

У Львові навчали громадськість як контролювати якість надання адміністративних послуг

13.10.2014
Адміністративні послуги

6 жовтня 2014 року в м. Львові відбувся тренінг-семінар «Роль громадськості у покращенні якості надання адміністративних послуг».


6 жовтня 2014 року в м. Львові відбувся тренінг-семінар «Роль громадськості у покращенні якості надання адміністративних послуг».

Метою заходу було сприяти підвищенню поінформованості представників неурядових організацій щодо вимог до створення і функціонування центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) та обговорення методики і критеріїв оцінки їх діяльності.

Захід організовано Центром політико-правових реформ спільно із Центром інформаційного консалтингу та Центром досліджень місцевого самоврядування за фінансової підтримки Європейського союзу.

Учасники: представники громадських організацій із західного регіону України.

Доповідачі: голова правління Центру політико-правових реформ Ігор Коліушко, заступник голови правління Центру досліджень місцевого самоврядування Ігор Бригілевич

Учасникам семінару було представлено мультимедійні презентації щодо огляду законодавства і підзаконних нормативних актів, які стосуються адміністративних послуг, досвіду та критеріїв оцінювання ЦНАП та способів моніторингу їх діяльності, практичних аспектів створення та функціонування ЦНАП в Україні та роль і завдання громадських організацій в цьому процесі.

На початку заходу Ігор Бригілевич представив мету і завдання семінару. Відбулось знайомство з учасниками та з’ясування їх очікувань. Під час знайомства учасники сформували перелік питань, на які впродовж заходу намагались знайти відповіді. «Основне завдання нашої зустрічі – розказати про суть адміністративних послуг для представників громадськості та їх роль у покращені якості надання таких послуг у ЦНАП», – наголосив Ігор Бригілевич.

Ігор Коліушко представив доктрину адміністративних послуг, проблеми їх отримання з точки зору споживачів та державну політику у цій сфері, а також проаналізував вимоги Закону України «Про адміністративні послуги». «Із створенням ЦНАП, має бути припинений «паралельний» прийом, що є дуже важливо, бо інакше це породжує корупцію. ЦНАП буде працювати значно більше часу, встановлюється плаваючий графік роботи та відсутні перерви, тому є неперервний робочий день», – зазначив Ігор Коліушко.

Далі Ігор Бригілевич зосередив свою увагу на організації діяльності та облаштування центрів надання адміністративних послуг, представивши український та зарубіжний досвід. Значне зацікавлення у слухачів викликало обговорення методик оцінювання якості надання адміністративних послуг споживачами та вимоги до анкетування. Учасники заходу обговорили критерії оцінки якості надання адміністративних послуг, способи моніторингу діяльності центрів надання адміністративних послуг та роль громадських організацій в цьому процесі.

Під час тренінг-семінару учасники ставили конкретні та актуальні запитання організаторам, на які отримували достатньо змістовні та вичерпні відповіді. Присутні на даному заході отримали брошури «Адміністративні послуги для тебе» та «Громадський моніторинг процесу надання адміністративних послуг».