Що вас цікавить?

Тренінг для працівників ЦНАП у Хмельницькому

29.10.2012
Адміністративні послуги

24 – 25 жовтня 2012 р. в Хмельницькому відбувся черговий практичний семінар-тренінг на тему: “Вдосконалення діяльності з надання адміністративних послуг”.


Метою заходу є покращення якості надання адміністративних послуг шляхом вдосконалення комунікативно-психологічних навичок персоналу Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), ознайомлення з Законом «Про адміністративні послуги», виконання практичних завдань щодо удосконалення технологічних карток адміністративних послуг.

Тренінг-семінар організовано Центром політико-правових реформ та Центром досліджень міцевого самоврядування (м. Львів).

Віктор Тимощук – заступник голови Центру політико-правових реформ поділився з учасниками заходу інформацією про законодавці новації пов’язані з ухваленням Закону України “Про адміністративні послуги”, новими викликами, які постали перед органами влади, що надають адміністративні послуги.

Ігор Бригілевич – експерт  ЦДМС провів практичне заняття щодо вдосконалення навичок складання технологічних карток послуг.

Основним доповідачем тренінг-семінару була практичний психолог Олена Ступак – дійсний член Київської асоціації практикуючих психологів і психотерапевтів. Тематики її практичних занять в рамках семінару включали: типові труднощі в спілкуванні з відвідувачами, причини їх виникнення та шляхи їх подолання; випрацювання навичок “читання” невербальних емоційних проявів у поведінці відвідувачів, уміння керувати емоційним станом як власним так і станом відвідувачів ЦНАП, набуття уміння профілактики “професійного вигорання” на роботі.

В ході лекційно-практичних занять, які проводила О. Ступак, учасники ділилися з психологом своїми проблемами, які виникають в процесі роботи, зокрема у спілкуванні із відвідувачами, розбирали практичні ситуації, аналізували причини виникнення конфліктів та вчилися ефективно їх долати. Особливо цікавим в цьому аспекті були знання про цілі та особливості стилу спілкування, орієнтованого на громадянина і практичні заняття, на яких учасники оволодівали прийомами управління бесідою, навчались активному слуханню, умінням надавати інформацію та ін.

Захід проводився за фінансової підтримки Фонду ім. Фрідріха Науманна в Україні.