Що вас цікавить?

Як поліпшити якість послуг ЦНАП та зменшити бюрократію, обговорювали у Хмельницькому

15.09.2014
Адміністративні послуги

10-11 вересня 2014 року у Хмельницькому відбувся дводенний семінар-тренінг «Вдосконалення діяльності центрів надання адміністративних послуг»


10-11 вересня 2014 року у Хмельницькому відбувся дводенний семінар-тренінг «Вдосконалення діяльності центрів надання адміністративних послуг».

Захід організовано Центром політико-правових реформ (м. Київ), Центром досліджень місцевого самоврядування (м. Львів) та Хмельницькою обласною державною адміністрацією.

Метою заходу було обговорення проблематики покращення якості надання адміністративних послуг через вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) у містах та районах Хмельницької області та виконання розпорядження Кабінету Міністрів України №523 від 16.05.2014 щодо надання послуг центральних органів виконавчої влади у ЦНАП.

В роботі семінару взяли участь координатор проектів представництва Фонду Ф.Науманна в Україні Володимир Олійник, заступник голови правління Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук,  заступник голови правління  та експерт Центру досліджень місцевого самоврядування Ігор Бригілевич, директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як, заступник керівника апарату Волинської ОДА Роман Матвійчук,  керівники і службовці структурних підрозділівХмельницької ОДА ,заступники голів, керівники і адміністратори ЦНАП  20 районних державних адміністрацій Хмельницької області, керівники і службовці 6 територіальних органів державної влади та посадовці 5 міст обласного підпорядкування.

Відкриваючи роботу семінар-тренінгу директор департаменту економічного розвитку і торгівлі Хмельницької ОДА Юрій Драч відзначив, що в процесі поліпшення якості послуг необхідно зменшити «ходіння» громадян по різних органах влади, підвищити повагу чиновників до них. 

Експерти громадських організацій та посадовці Луцької міської ради і службовці Волинської ОДА представили презентації по темах, які були передбачені програмою семінару та надали відповіді на запитання учасників заходу.

Учасники семінар-тренінгу отримали інформацію та фахові консультації щодо державної політики і розвитку законодавства з питань адміністративних послуг, про кращий зарубіжний і український досвід надання адміністративних послуг, а також виробили навики щодо складання переліку послуг та їх інформаційних і технологічних карток адміністративних послуг.

Семінар-тренінг проведено за фінансової підтримки Представництва Фонду Фрідріха Науманна в Україні.