Відбувся тренінг-семінар щодо ролі громадськості у покращенні якості адміністративних послуг
У заході взяли участь представники громадських організацій, громадські активісти, а також посадові особи органів місцевого самоврядування
28 квітня 2014 року відбувся тренінг-семінар «Роль громадськості у покращенні якості надання адміністративних послуг», організований Центром політико-правових реформ.
У заході взяли участь представники громадських організацій, громадські активісти, а також посадові особи органів місцевого самоврядування.
Своїми знаннями з ключових питань тренінг-семінару поділились заступник голови правління Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук, і експерт Центру інформаційного консалтингу та Центру досліджень місцевого самоврядування Ігор Бригілевич.
У ході тренінг-семінару були представлені презентації, а також проведене обговорення з наступних питань:
– доктрина адміністративних послуг, проблеми з точки зору споживачів та державна політика у цій сфері;
– основні положення Закону України «Про адміністративні послуги» та Примірного Регламенту центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), перспективні зміни у законодавстві. Особливий акцент приділявся потребам децентралізації повноважень з надання адміністративних послуг;
– організація діяльності та облаштування центрів надання адміністративних послуг. Український та зарубіжний досвід;
– оцінювання якості надання адміністративних послуг споживачами;
– експертна оцінка якості адміністративних послуг та критерії оцінки ЦНАП для проведення громадського моніторингу;
– напрями активності неурядових організацій та громадських активістів у сфері адміністративних послуг.
Учасники тренінг-семінару мали змогу задати актуальні для них питання, донести свою позицію до організаторів заходу.
Тренінг-семінар проведено за фінансової підтримки Європейського Союзу.