Кабмін ухвалив перелік адмінпослуг, що надаються через ЦНАП
Цим актом передбачається, щоб у всіх центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) за принципами «єдиного офісу» і «єдиного вікна» надавалися найбільш потрібні громадянам адміністративні послуги…
Кабінет Міністрів України одноголосно прийняв Постанову про перелік адміністративних послуг, що надаються через Центри надання адміністративних послуг.
Цим актом передбачається, щоб у всіх центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) за принципами «єдиного офісу» і «єдиного вікна» надавалися найбільш потрібні громадянам адміністративні послуги, зокрема щодо:
– реєстрації місця проживання;
– видачі паспортів (спочатку «внутрішніх», а з 1 січня 2015 року і «закордонні»);
– реєстрації фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб;
– реєстрації прав на нерухоме майно;
– реєстрації земельних ділянок.
На думку експертів Реанімаційного пакету реформ, це реальний крок до децентралізації.
"Надання послуг через ЦНАП забезпечує зручність для громадян та комфорт, адже ЦНАП мають розширені прийомні години, некабінетну систему обслуговування, прозорість, регулювання черги (у великих ЦНАП), зручні умови очікування тощо", – вважає заступник голови правління Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук.
Центр політико-правових реформ тривалий час добивався прийняття цієї постанови.
Окремі слова вдячності висловлюємо віце-прем'єр-міністру В.Гройсману та його раднику О.Саєнку, які виконали надважливу роботу в уряді з просування цього проекту, міністру економіки П.Шереметі, міністру юстиції П.Петренку та міністру внутрішніх справ А.Авакову, працівникам профільного департаменту Мінекномрозвитку за виконану роботу, і громадським активістам (насамперед, з Реанімаційного пакету реформ), які адвокатували це урядове рішення.