Що вас цікавить?

Громадськість буде впливати на якість адмінпослуг

01.11.2013
Адміністративні послуги

30 жовтня у Дніпропетровську відбувся семінар-тренінг «Роль громадськості у покращенні якості надання адміністративних послуг»


30 жовтня у Дніпропетровську відбувся семінар-тренінг «Роль громадськості у покращенні якості надання адміністративних послуг», організований Центром підтримки громадських та культурних ініціатив «Тамариск» (Дніпропетровськ) та Центром політико-правових реформ (Київ). В тренінгу взяли участь близько 30 представників громадських організацій з Дніпропетровської, Запорізької, Кіровоградської, Одеської, Миколаївськоїобластей, Автономної Республіки Крим та міста Севастополя.

Під час тренінгу учасники познайомилися з державною політикою у сфері адміністративних послуг, Законом України «Про адміністративні послуги», кращими українськими та зарубіжними практиками створення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) та типовими проблемами на цьому шляху.

Особлива увага приділялася ролі громадських організацій в процесі створення та функціонування ЦНАП, в тому числі громадському моніторингу якості адміністративних послуг. Учасники тренінгу ознайомились з Методикою моніторингу функціонування ЦНАП .

Семінар-тренінг провели Віктор Тимощук, заступник голови Правління ЦППР, Ігор Бригілевич, експерт Центру інформаційного консалтингу та Центру досліджень місцевого самоврядування (Львів).

Тренінг проводився за фінансової підтримки Європейського Союзу.