Що вас цікавить?

Центром політико-правових реформ розпочато реалізацію проекту «Громадський моніторинг адміністративних послуг Міністерства юстиції України як дієвий механізм впливу на їх якість»

30.09.2015
Адміністративні послуги

З 15 вересня 2015 року Центром політико-правових реформ разом з регіональними партнерами – Фонд місцевої демократії (м. Харків), Центр досліджень місцевого самоврядування (м. Львів), Центр підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск» (м. Дніпропетровськ) та ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» (м. Одеса) розпочато реалізацію Проекту «Громадський моніторинг адміністративних послуг Міністерства юстиції України як дієвий механізм впливу на їх якість». Проект здійснюється за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Проекту "Справедливе правосуддя".


 

 

З 15 вересня 2015 року Центром політико-правових реформ разом з регіональними партнерами – Фонд місцевої демократії (м. Харків), Центр досліджень місцевого самоврядування (м. Львів), Центр підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск» (м. Дніпропетровськ) та ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» (м. Одеса) розпочато реалізацію Проекту «Громадський моніторинг адміністративних послуг Міністерства юстиції України як дієвий механізм впливу на їх якість». Проект здійснюється за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Проекту "Справедливе правосуддя".Метою впровадження даного Проекту є покращення якості адміністративних послуг, які надаються органами Міністерства юстиції України та зміцнення довіри і впевненості громадськості в даних послугах.

Цілями реалізації Проекту є:

1) проведення громадського моніторингу якості адміністративних послуг Міністерства юстиції України;

2) публічне обговорення і представлення результатів, формування пропозицій та рекомендацій Міністерству юстиції щодо поліпшення якості послуг.

Для досягнення поставлених цілей планується здійснення наступної діяльності:

1) проведення опитування респондентів у 4 регіонах та у м. Києві;

2) опрацювання отриманої інформації та оцінка рівня задоволеності респондентів якістю адміністративних послуг Міністерства юстиції;

3) публічне обговорення результатів опитування, визначення послуг, які потребують поліпшення, та надання пропозицій щодо удосконалення їх надання;

4) поширення результатів опитування та пропозицій щодо поліпшення якості послуг серед представників Міністерства юстиції, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, громадськості та у ЗМІ.

Перелік адміністративних послуг Міністерства юстиції, що підпадають під моніторинг, включають послуги чотирьох сфер:

1) державна реєстрація актів цивільного стану (РАЦС);

2) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

3) державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

4) державна реєстрація / легалізація громадських об’єднань, реєстрація друкованих засобів масової інформації.

Реалізація проекту передбачається у обраних пілотних регіонах, а саме у Львівській, Харківській, Одеській, Дніпропетровській областях та місті Києві.

Опитування громадян будуть проводитись в обласних центрах вказаних регіонів та найбільших за населенням 2-3 містах (по 1000 осіб в кожному регіоні), а також у всіх адміністративних  районах м. Києва (500 осіб).  

Опитування будуть проводитися протягом жовтня-листопада у місцях надання адміністративних послуг Міністерства юстиції, тобто на виході з приміщень його територіальних органів у кожному регіоні та центрах надання адміністративних послуг міст, якщо адміністративні послуги Міністерства юстиції надаються в ЦНАП.

Крім опитування, у кожній з вказаних областей та у м. Києві буде проведено фокус-групи для обговорення проекту рекомендацій, а також прес-конференцію – для презентації результатів. Загальний звіт і рекомендації будуть представлені та обговорені під час круглого столу у Києві.

Центр політико-правовихреформ та партнери Проекту будуть контактувати із Міністерством юстиції та його територіальними органами для представлення результатів опитування, аналітичного звіту, надання пропозицій щодо поліпшення якості адміністративних послуг.