Протидія корупції
Експерти ЦППР проаналізувати, як державні органи готують антикорупційну експертизу.
Напрямки використання державних коштів за законодавством різних країн світу
Аналіз законодавства різних країн світу з певною долею умовності дозволяє виокремити п’ять основних підходів до правової регламентації цього питання.
Життя - ціна хабаря в МРЕО
Стаття директора з наукового розвитку ЦППР Миколи Хавронюка про проблему хабарів у МРЕО і автошколах, та як вирішити це питання
Міжнародні стандарти запровадження державного фінансування партій
Запровадження державного фінансування партій вимагає дотримання державами низки принципів.
Антикорупційна казка про НАЗК
Експерт ЦППР Олена Сорока про діяльність НАЗК протягом минулого року та що очікувати цьому органу в 2017 році
Висновок на законопроект № 5087
Законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» (щодо скасування фінансування парламентських політичних партій на 2016 рік та перенаправлення цих коштів на потреби освіти)» № 5087 від 7 вересня 2016 року (поданий народними депутатами України Вілкулом О.Ю., Шуфричем Н.І., Колєсніковим Д.В., Павловим К.Ю.)
Державний контроль за дотриманням встановлених законом обмежень щодо фінансування політичних партій (за суб’єктами та розмірами внесків)
Чинним законодавством встановлено заборону певним суб’єктам здійснювати фінансування політичних партій.
Висновок на законопроект № 5084
Законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про політичні партії в Україні» (щодо відміни державного фінансування політичних партій)» № 5084 від 6 вересня 2016 року (поданий народним депутатом України Капліним С.М.)
Корупційну програму виконано!
Стаття директора з наукового розвитку ЦППР Миколи Хавронюка про головні досягнення корупціонерів в Україні
Альтернативний звіт з оцінки ефективності впровадження державної антикорупційної політики
Друком вийшов Альтернативний звіт за 2016 рік, який підготували експерти Центру політико-правових реформ, Transparency International Україна та незалежні фахівці за підтримки МФ "Відродження"
Закон про Е-дeклараціі щодо активистів не відповідає Конституції
Громадські активісти готують звeрнeння до Конституційного Суду щодо нeвідповідності Основному Закону обов’язку для активістів подавати Е-дeклараціі. Детальніше - в інтерв'ю члена правління ЦППР Юлії Кириченко Громадському радіо
Влада імітує боротьбу з корупцією і цим може зірвати безвізовий режим
Інтерв'ю директора з наукового розвитку Центру Миколи Хавронюка Громадському радіо щодо актуального стану боротьби з корупцією в Україні
Виконання НАЗК нормотворчих та інтерпретаційних функцій: сучасний стан, проблеми та перспективи оптимізації
Згідно з ч. 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання і протидії політичній корупції» у 60-денний строк з дня початку своєї діяльності НАЗК повинне було забезпечити прийняття НПА, що випливають із цього Закону.
Резюме до Альтернативного звіту з оцінки ефективності впровадження державної антикорупційної політики
У Резюме викладені основні висновки, сформульовані за результатами громадської оцінки ефективності впровадження державної антикорупційної політики 2014- 2017 рр.
Прес-сніданок «Imitatio боротьби: антикорупційна казка України 2016»
Прес-сніданок 13 квітня 2017 року був присвячений комплексній оцінці заходів з антикорупційної політики, які здійснила українська влада у 2016 році. Коротко про отримані висновки під час експертного дослідження
Державна антикорупційна політика, або все, чого ви могли не знати про боротьбу з корупцією
5 інформативних інфографік, які найкраще висвітлять істину про вживання заходів для запобігання та подолання корупції в Україні
Висновок на законопроект № 6246
Законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо скасування фінансування політичних партій з державного бюджету)» № 6246 від 27 березня 2017 року (поданий народним депутатом України Мураєвим Є.В.)
Висновок ЦППР щодо Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб» від 23.03.2017 р. №1975-VIII
23 березня Верховна Рада ухвалила зміни до Закону «Про запобігання корупції» (набрали чинності 30 березня 2017 р.), які викликали шквал критики з боку громадськості та міжнародної спільноти. ЦППР як незалежна аналітична громадська організація вважає за необхідне висловити свою позицію з цього питання
«Державна антикорупційна політика: чи є вона ефективною?»
3 квітня 2017 року експерти ЦППР, TI Україна, ГО «Разом проти корупції», РПР та незалежні експерти зібралися, аби підвести підсумки 2016 року у сфері боротьби з корупцією та визначити, які подальші кроки необхідно зробити Україні для того, аби здолати це явище
Круглий стіл “Державна антикорупційна політика: чи є вона ефективною?”
3 квітня 2017 року о 14:30 розпочнеться громадське обговорення результатів реалізації державної антикорупційної політики в Україні у 2016 році
Член правління ЦППР Микола Хавронюк презентував висновки свого Звіту за результатами аналізу нормативного регулювання питань запобігання корупції в системі правосуддя
Обговорення Звіту відбулося 30 березня 2017 року в межах заходу "Судова влада вільна від корупції: Презентація результатів аналізу нормативного регулювання питань запобігання корупції в системі правосуддя на предмет його відповідності принципам незалежності й підзвітності суддів"
Висновок на законопроект «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» (щодо удосконалення порядку подачі звітності політичних партій)» № 6067
Висновок на законопроект «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» (щодо удосконалення порядку подачі звітності політичних партій)» № 6067 від 9 лютого 2017 року (поданий народним депутатом України Литвином В.М.)
Розділ ІV. Міжнародне співробітництво
4.2. Міжнародна співпраця та взаємна правова допомога
Розділ ІV. Міжнародне співробітництво
4.1. Участь України в міжнародно-правових інструментах з питань боротьби з корупцією
3.4. Статистична інформація щодо застосування кримінального законодавства про протидію корупції
Висновки і рекомендації до розділу 3.4