exit
search

Публічна адміністрація / Державна служба

Не минуло і півтора року (майже стільки часу законопроект «Про державну службу» поневірявся по урядово-парламентських кабінетах, обростаючи зауваженнями і правками), як понад 300-тисячну чиновницьку армію в Україні нарешті підвели під нові правила гри. З ухваленням «незручного» закону ще б тягнули, та вже нікуди було: довелося виконувати взяте перед західними партнерами зобов’язання, за яке Україні пообіцяли і фінансову підтримку. Зубами скрипіли й у Кабміні, і на Банковій (ще б пак — роль чарівних валізок і політичного блату у кадровій політиці), і під парламентським куполом (хоча б через те, що депутатським друзякам-родичам, які у помічниках-консультантах ходять, вже з 1 травня доведеться розпрощатися зі статусом держчиновника). Ті ж, хто так довго чекав на ухвалення нового Закону «Про держслужбу», з полегшенням зітхнули. Кажуть, тепер можна сподіватися на оздоровлення запущеної чиновницької системи.

7 грудня 2015

Реформа держслужби – шанс №2 для президента і парламенту

26 листопада Верховна Рада провалила іспит на готовність до ключової системної реформи – реформи державної служби. Без повної мобілізації усіх патріотичних сил закон отримати неможливо. Але доля цього законопроекту і досі насамперед у руках президента. Якби БПП проголосував так, як і фракція прем'єра, то шанси отримати новий закон суттєво зросли би. І треба розуміти – без чіткої артикульованої Порошенком підтримки він точно ухвалений не буде. Отже, у суспільства і ЗМІ є тиждень на те, щоб якось пояснити главі держави і депутатам, які "утрималися" чи "не голосували", що без елементарних правил Україна не отримає умов для зміни системи влади і свого розвитку. Наступний іспит – 8 грудня.