exit
search

Публічна адміністрація / Державна служба

8 червня 2017 року заступник Держсекретаря КМУ Тетяна Ковтун, Держсекретар Мінфіну Євгеній Капінус, голова правління ЦППР Ігор Коліушко та менеджер групи "РПР" Сергій Сорока окреслили перспективи нової реформи та розповіли, як цей процес відбуватиметься на практиці в міністерствах.

6 квітня 2017

П'ять умов для ефективної роботи державних секретарів

Голова правління ЦППР Ігор Коліушко про те, як зробити ефективною роботу державних секретарів

22 грудня 2016

Пристрасті навколо державних секретарів

Ще не завершилися конкурси на посади державних секретарів міністерств, а інформаційний простір вже заполонила інформація про «зраду», «реванш» і т.п.. Навіть окремі міністри заявили, що не працюватимуть із відібраними кандидатами.

9 грудня 2016

Щодо проведених конкурсів на посади держсекретарів міністерств

Дивною видається неправова, різка реакцію теперішнього керівництва Міністерства охорони здоров’я  та деяких представників громадськості. Наразі вже лунають звинувачення в корупції. Слід зазначити, що два місяці тому ця особа-кандидат  вже брала участь у конкурсі на іншу посаду. Відтоді більшість цих звинувачень уже були оприлюднені і спростовані. Проте зараз звинувачення повторюються знову. 

7 листопада 2016

Державні секретарі міністерств: старт нової управлінської реформи

Запровадження посад державних секретарів міністерств є одним з найважливіших елементів реформи державної служби. Державний секретар міністерства буде вищою посадовою особою з числа державних службовців міністерства, яка підзвітна і підконтрольна міністру. Він забезпечуватиме діяльність апарату міністерства, стабільність і наступність у функціонуванні міністерства, вироблятиме шляхи реалізації ініціатив міністра, організовуватиме поточну роботу, пов'язану зі здійсненням його повноважень.  

6 липня 2016

Державна служба: нові правила – новим управлінцям

Україна потребує нових фахівців у сфері державного управління та політиків, спроможних генерувати ідеї та брати відповідальність за подолання викликів, які постають перед нашою країною. Такі кадри готує магістерська програма із публічного управління та адміністрування «Києво-Могилянської академії»

29 квітня 2016
19 квітня 2016

Відкрита заява стосовно відтермінування набрання чинності закону “Про державну службу”

14 квітня група народних депутатів зареєструвала законопроект №4447, про відтермінування набрання чинності нового закону “Про державну службу”. Цей документ ставить під загрозу впровадження однієї із небагатьох реформ, яку після Революції гідності  вдалося реалізувати владі в активній співпраці з громадськістю.

22 грудня 2015

Закриваються усі лазівки для призначення на держслужбу без конкурсу

Не минуло і півтора року (майже стільки часу законопроект «Про державну службу» поневірявся по урядово-парламентських кабінетах, обростаючи зауваженнями і правками), як понад 300-тисячну чиновницьку армію в Україні нарешті підвели під нові правила гри. З ухваленням «незручного» закону ще б тягнули, та вже нікуди було: довелося виконувати взяте перед західними партнерами зобов’язання, за яке Україні пообіцяли і фінансову підтримку. Зубами скрипіли й у Кабміні, і на Банковій (ще б пак — роль чарівних валізок і політичного блату у кадровій політиці), і під парламентським куполом (хоча б через те, що депутатським друзякам-родичам, які у помічниках-консультантах ходять, вже з 1 травня доведеться розпрощатися зі статусом держчиновника). Ті ж, хто так довго чекав на ухвалення нового Закону «Про держслужбу», з полегшенням зітхнули. Кажуть, тепер можна сподіватися на оздоровлення запущеної чиновницької системи.

7 грудня 2015

Реформа держслужби – шанс №2 для президента і парламенту

26 листопада Верховна Рада провалила іспит на готовність до ключової системної реформи – реформи державної служби. Без повної мобілізації усіх патріотичних сил закон отримати неможливо. Але доля цього законопроекту і досі насамперед у руках президента. Якби БПП проголосував так, як і фракція прем'єра, то шанси отримати новий закон суттєво зросли би. І треба розуміти – без чіткої артикульованої Порошенком підтримки він точно ухвалений не буде. Отже, у суспільства і ЗМІ є тиждень на те, щоб якось пояснити главі держави і депутатам, які "утрималися" чи "не голосували", що без елементарних правил Україна не отримає умов для зміни системи влади і свого розвитку. Наступний іспит – 8 грудня.

23 листопада 2015

Час "Ч" для чиновників і президента

    За два роки усіх вже втомили розмови про зміну системи влади, що за цей час так і не відбулася. Але 26 листопада 2015 року відбудеться серйозний тест на те, чи здатна теперішня влада до такої зміни в принципі. Адже саме цього дня планується голосування у Верховній Раді законопроекту № 2490 "Про державну службу" (у новій редакції). Чому цей законопроект настільки важливий? Бо після невдалих спроб перезавантаження судової системи, "пробуксовування" прокурорської реформи дуже важливо отримати позитивний результат. Тим більше, що цей законопроект стосується не лише понад 300 тисяч діючих державних службовців – він стосується кожного українця, який стикається з чиновниками у повсякденному житті. 

2 жовтня 2015

Три гарячих важливих новини з засідання Комітету ВР по законопроекту про держслужбу

Із майже 1400 поправок народні депутати сьогодні розглянули 750! Законопроект стає ще кращим, підсумували сьогоднішнє засідання експерти від громадськості

23 вересня 2015

Спроба рушити реформу державної служби в Україні назад шкодить інтересам суспільства – експерти

«Було  домовлено, що перший крок – реформа державної служби. Точилися дискусії щодо окремих норм, але в цілому погодилися прийняти. І сьогодні раптом робиться заява устами Президента, що треба все починати з початку. Фактично, це означає курс на концентрацію влади. Тому нам треба пояснити наслідки цієї політики»,- підкреслив Ігор Коліушко на прес-конференції предстваників громадянського суспільства

23 вересня 2015

Хто і в ім'я чого хоче зупинити реформу державної служби

Існує дві версії, чому Адміністрація президента вирішили змінити своє ставлення до законопроекту про держслужбу...

22 вересня 2015

Війна за чиновників, або Чому не йде реформа державної служби

18 вересня Петро Порошенко оголосив несподіване рішення – зняти з парламентського розгляду законопроект «Про державну службу» (№2490) та утворити робочу групу для підготовки нового законопроекту. При цьому основним аргументом для такого рішення було названо невдоволеність законопроектом з боку Європейського Союзу. Прикро, що для протидії законопроекту була використана неправдива аргументація. Насправді, ЄС очікує якнайшвидшого ухвалення закону «Про державну службу».

22 вересня 2015

Прес-брифінг: Реформа державної служби під загрозою

Експерти в сфері державного управління та публічної адміністрації презентують публічну заяву з вимогою продовжити роботу над законопроектом №2490 «Про державну службу» та підготувати його до розгляду в другому читанні і ухвалити в цілому. 

7 липня 2015

Реформа держслужби відкладається?

Однією з ключових реформ для України є реформа державної служби. Без професійних і належно оплачуваних чиновників ми будемо потерпати від неякісних владних рішень та корупції

29 травня 2015

Віктор Тимощук розповів сайту Главком, як реформуватимуть держслужбу

Держслужбовців, у зарплаті яких 90% - це премії і надбавки, керівники тримають у заручниках

29 травня 2015

Рада з другої спроби запустила реформу держслужби

Верховна Рада після перерви прийняла у першому читанні законопроект про реформу державної служби

29 серпня 2012

З чого складається держава?

Точніше з кого? З людей. Вона складається з людей, котрі їй (чи в ній) служать. Хто ж ці люди, які служать державі? Скільки їх в Україні? Скільки їх було раніше, в часи Української РСР? Скільки їх є в інших державах? Скільки їх має бути, аби держава функціонувала найефективніше? На ці та деякі інші запитання

28 лютого 2012

Про чиновників та їхні пільги

Публікація фахівців Центру політико-правових реформ для "Української Правди" про нову редакцію Закону України "Про державну службу" і його регулювання щодо вищого корпусу державної служби та систему пільг і преференцій для державних службовців.

6 лютого 2012

Новий Закон про державну службу: новели та проблеми

17 листопада 2011 року прийнято новий Закон України «Про державну службу», яким передбачено зміну правового регулювання сфери державної служби в Україні. Лише 10 січня 2012 року свій підпис на ньому поставив ініціатор Закону – Президент України. Цікаво, що на «шліфування» тексту вже ухваленого законодавчого акта пішло півтора місяці, і лише 13 січня він став доступним для ознайомлення громадськості. Перші враження від Закону є доволі суперечливим, адже його і так обмежені реформаторські амбіції в результаті парламентського доопрацювання стали ще меншими.

25 травня 2011

Закон про держслужбу: ризики і наслідки

25 березня 2011 року до Верховної Ради потрапив довгоочікуваний проект Закону «Про державну службу» (нова редакція). Це третій із пакету анонсованих законопроектів, які стосуються адміністративної реформи.

25 травня 2004

Завдання і перспективи подальшого розвитку законодавства про державну службу

Стаття. Автор: Ігор Коліушко. Видання: Державне управління: проблеми адміністративно-правової теорії та практики / За заг. ред. В.Б.Авер‘янова. – К.: Факт, 2003. – С. 302 - 308. Починаючи з 1998 року, з часу схвалення Концепції адміністративної реформи в Україні, активно обговорюється питання реформування державної служби та відповідно - оновлення законодавства про державну службу. Метою такого реформування є становлення високоефективного, стабільного, політично нейтрального інституту державної служби, який забезпечить підбір і розстановку професійних, чесних і патріотично налаштованих кадрів апарату управління.

15 травня 2004

Проект Закону України "Про службу в органах державної влади"

Закон України “Про службу в органах державної влади” Пояснювальна записка до законопроекту “Про службу в органах державної влади” (р.н. 8063) Проект Закону України “Про службу в органах державної влади” розроблений на заміну чинного Закону "Про державну службу", з метою забезпечення органів державної влади кваліфікованими, політично нейтральними кадрами для підвищення ефективності роботи цих органів по виконанню завдань держави. Проект підготовлено на засадах визначених Концепцією адміністративної реформи в Україні, положення якої покладено в основу здійснення реформування системи державного управління, відповідно до Указу Президента України від 22 липня 1998 року № 810.