exit
search

Публічна адміністрація

Видання містить постатейний науково-практичний коментар до ЗУ «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року, а також матеріали європейського досвіду вступу на державну службу, службової кар’єри та оплати праці державних службовців. Видання розраховане на держслужбовців, політиків, науковців, викладачів, студентів ВНЗів, громадських активістів, і т.д.

13 квітня 2016

15 квітня — прес-конференція у Львові «Чого чекати від нового уряду і нового генпрокурора?»

Експерти дадуть оцінку останнім процесам, пов’язаним із формуванням нового уряду, спрогнозують, до чого ведуть процеси в Генеральній прокуратурі — до реформ чи нових репресій, а також назвуть чотири умови, які необхідні, щоб наступний уряд був успішним.

13 квітня 2016

Запрошуємо на тренінг щодо посилення спроможності громадських інституцій впливати на владу (Київ, 22-24 квітня 2016 р.)

Центр політико-правових реформ запрошує на серію тренінгів щодо посилення спроможності громадських інституцій впливати на владу.

2 квітня 2016

Запрошуємо на серію тренінгів щодо посилення спроможності громадських інституцій впливати на владу (Львів, 15-17 квітня 2016 року)

Центр політико-правових реформ запрошує на серію тренінгів щодо посилення спроможності громадських інституцій впливати на владу.

28 березня 2016

Чому технічний уряд є бажаним для України?

Вже декілька тижнів поспіль дебатується питання зміни Уряду. Для більшості експертів та громадян є очевидним, що цей склад Кабінету Міністрів вичерпав свій потенціал, і надій на покращення його роботи практично ні в кого не залишилося. Проте не всі розуміють, що старі методи його формування не принесуть позитивних результатів.

16 березня 2016

Шукаємо регіональні ГО та окремих активістів для участі у проекті розвитку спроможності громадських інституцій у політико-правовій сфері

Центр політико-правових реформ розпочинає новий проект за підтримки програми Матра Посольства Королівства Нідерланди. Запрошуємо громадські організації та окремих активістів брати участь у реалізації проекту. Пропозиції надсилайте на e-mail: centre@pravo.org.ua

14 березня 2016

Як досягти мети за допомогою електронної петиції?

Електронна петиція — це особливий вид колективного звернення (електронне звернення). У світі вони давно вже працюють. В Україні електронні петиції можна подавати з 2 липня 2015 року. Цей інструменти швидко набирає популярності серед громадян.

29 лютого 2016

Оголошено конкурс на посаду керівника регіональних проектів (м. Київ)

У зв’язку з наміром ЦППР розширити свою активність у всіх регіонах України, насамперед у всіх великих містах (з населенням більше 200 тис. мешканців) і отриманням відповідного гранту на цю діяльність, оголошено конкурс на нову посаду керівника регіональних проектів (м. Київ).

19 лютого 2016

«Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо уточнення порядку оскарження рішень в адміністративному судочинстві» від 15 грудня 2015 року № 3653

Загалом ідея забезпечення можливості здійснення касаційного оскарження постанов апеляційних судів у найбільш актуальних справах про адміністративні правопорушення є такою, що узгоджується з приписами Конституції України, нормами міжнародного законодавства, відповідає правовим позиціям Європейського суду з прав людини та спроможна забезпечити право особи на судовий захист, що в повній мірі узгоджується із принципом верховенства права та утвердженням правової держави.

19 лютого 2016

«Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо множинного громадянства)» від 24 листопада 2015 року № 3514

Адміністративно-деліктне ж (як власне і кримінальне) законодавство покликане забезпечувати виконання фізичними та юридичними особами своїх обов’язків, а також не порушувати своїми діями чи бездіяльністю прав, свобод і законних інтересів інших осіб, зміст яких визначений у регулятивному законодавстві.

19 лютого 2016

«Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо порушення права на інформацію та права на звернення» від 19 листопада 2015 року № 3493

Загалом ідея запровадження однакового адміністративно-правового захисту права на звернення як фізичних, так і юридичних осіб заслуговує на увагу. Позитивно треба оцінити й намагання авторів законопроекту забезпечити дієвість такого захисту.

17 лютого 2016

В Україні запущено електронний парламент

Однією з найбільш перспективних форм електронної демократії в межах електронної держави можна вважати електронний парламент. 3 лютого 2016 р. Голова Верховної Ради України Володимир Гройсман презентував можливості нового електронного парламенту в Україні.

10 лютого 2016

ЗАЯВА ЕКСПЕРТІВ РЕФОРМ: ТЕРМІНОВІ КРОКИ ДО РОЗВ'ЯЗАННЯ ПОЛІТИЧНОЇ КРИЗИ В УКРАЇНІ

Ми, група експертів, які разом з представниками влади та міжнародними партнерами беремо постійну участь у розробці, сприянні та контролі за впровадженням ключових системних реформ, вважаємо за необхідне запропонувати владі якнайшвидше здійснити кроки, спрямовані на подолання політичної кризи та прискорення реформ. 

26 січня 2016

Раби з мандатом, або Кінець децентралізації влади

Перед Новим роком Верховна Рада проголосувала в першому читанні законопроект №3693. Якщо його приймуть, це стане кінцем децентралізації влади. Цей законопроект, порушуючи норми Конституції, запроваджує імперативний мандат на місцевому рівні та дозволяє партіям відкликати депутатів місцевих рад без можливості оскаржити таке відкликання у суді!

27 грудня 2015

Легітимація процесу систематизації права електронних комунікацій

Легітимація процесу систематизації права електронних комунікацій виступає фундаментом для визнання можливості та доцільності оновлення правових рамок взаємодії між державою та суспільством. Зараз представники трьох робочих груп народних депутатів розробили законопроекти «Про електронні комунікації».

25 грудня 2015

Дайош Україні публічні закупівлі!

Верховна Рада України 24 грудня 2015 р. проголосувала в цілому за законопроект про публічні закупівлі. Стандартом нових процедур електронних тендерів стала система закупівель Prozorro.

22 грудня 2015

Закриваються усі лазівки для призначення на держслужбу без конкурсу

Не минуло і півтора року (майже стільки часу законопроект «Про державну службу» поневірявся по урядово-парламентських кабінетах, обростаючи зауваженнями і правками), як понад 300-тисячну чиновницьку армію в Україні нарешті підвели під нові правила гри. З ухваленням «незручного» закону ще б тягнули, та вже нікуди було: довелося виконувати взяте перед західними партнерами зобов’язання, за яке Україні пообіцяли і фінансову підтримку. Зубами скрипіли й у Кабміні, і на Банковій (ще б пак — роль чарівних валізок і політичного блату у кадровій політиці), і під парламентським куполом (хоча б через те, що депутатським друзякам-родичам, які у помічниках-консультантах ходять, вже з 1 травня доведеться розпрощатися зі статусом держчиновника). Ті ж, хто так довго чекав на ухвалення нового Закону «Про держслужбу», з полегшенням зітхнули. Кажуть, тепер можна сподіватися на оздоровлення запущеної чиновницької системи.

18 грудня 2015

Електронні петиції: бути чи не бути?

Зараз в Україні з’явилася велика загроза щодо профанації інструменту електронних петицій як з боку влади, так і з боку громадян. Кожна зі сторін по-своєму сприймає призначення та перспективи використання електронних петицій, але жодна з них не має чіткого уявлення про його сутність. Саме тому доцільно вичерпно та лаконічно передбачити шлях для «світлого майбутнього» цього інструменту демократії.

7 грудня 2015

Реформа держслужби – шанс №2 для президента і парламенту

26 листопада Верховна Рада провалила іспит на готовність до ключової системної реформи – реформи державної служби. Без повної мобілізації усіх патріотичних сил закон отримати неможливо. Але доля цього законопроекту і досі насамперед у руках президента. Якби БПП проголосував так, як і фракція прем'єра, то шанси отримати новий закон суттєво зросли би. І треба розуміти – без чіткої артикульованої Порошенком підтримки він точно ухвалений не буде. Отже, у суспільства і ЗМІ є тиждень на те, щоб якось пояснити главі держави і депутатам, які "утрималися" чи "не голосували", що без елементарних правил Україна не отримає умов для зміни системи влади і свого розвитку. Наступний іспит – 8 грудня.

23 листопада 2015

Час "Ч" для чиновників і президента

    За два роки усіх вже втомили розмови про зміну системи влади, що за цей час так і не відбулася. Але 26 листопада 2015 року відбудеться серйозний тест на те, чи здатна теперішня влада до такої зміни в принципі. Адже саме цього дня планується голосування у Верховній Раді законопроекту № 2490 "Про державну службу" (у новій редакції). Чому цей законопроект настільки важливий? Бо після невдалих спроб перезавантаження судової системи, "пробуксовування" прокурорської реформи дуже важливо отримати позитивний результат. Тим більше, що цей законопроект стосується не лише понад 300 тисяч діючих державних службовців – він стосується кожного українця, який стикається з чиновниками у повсякденному житті. 

21 жовтня 2015

Як виправити недостовірну податкову інформацію?

Податкові органи відмовляються виправляти скориговані податкові дані в інформаційних електронних базах Державної фіскальної служби України за результатами перевірок (без прийняття податкового повідомлення-рішення). Як вирішити цю проблему, говорили на круглому столі у Верховному Суді України стосовно оскарження таких дій органів Державної фіскальної служби України.

12 жовтня 2015

Експерти ЦППР взяли участь у конференції з адміністративного права в Одесі

9-10 жовтня 2015 року в Одеському державному університеті внутрішніх справ пройшла ІІ Науково-практична конференція "Стан та перспективи розвитку адміністративного права та процесу". 

2 жовтня 2015

Три гарячих важливих новини з засідання Комітету ВР по законопроекту про держслужбу

Із майже 1400 поправок народні депутати сьогодні розглянули 750! Законопроект стає ще кращим, підсумували сьогоднішнє засідання експерти від громадськості

23 вересня 2015

Спроба рушити реформу державної служби в Україні назад шкодить інтересам суспільства – експерти

«Було  домовлено, що перший крок – реформа державної служби. Точилися дискусії щодо окремих норм, але в цілому погодилися прийняти. І сьогодні раптом робиться заява устами Президента, що треба все починати з початку. Фактично, це означає курс на концентрацію влади. Тому нам треба пояснити наслідки цієї політики»,- підкреслив Ігор Коліушко на прес-конференції предстваників громадянського суспільства

23 вересня 2015

Хто і в ім'я чого хоче зупинити реформу державної служби

Існує дві версії, чому Адміністрація президента вирішили змінити своє ставлення до законопроекту про держслужбу...

22 вересня 2015

Війна за чиновників, або Чому не йде реформа державної служби

18 вересня Петро Порошенко оголосив несподіване рішення – зняти з парламентського розгляду законопроект «Про державну службу» (№2490) та утворити робочу групу для підготовки нового законопроекту. При цьому основним аргументом для такого рішення було названо невдоволеність законопроектом з боку Європейського Союзу. Прикро, що для протидії законопроекту була використана неправдива аргументація. Насправді, ЄС очікує якнайшвидшого ухвалення закону «Про державну службу».

22 вересня 2015

Прес-брифінг: Реформа державної служби під загрозою

Експерти в сфері державного управління та публічної адміністрації презентують публічну заяву з вимогою продовжити роботу над законопроектом №2490 «Про державну службу» та підготувати його до розгляду в другому читанні і ухвалити в цілому. 

7 липня 2015

Реформа держслужби відкладається?

Однією з ключових реформ для України є реформа державної служби. Без професійних і належно оплачуваних чиновників ми будемо потерпати від неякісних владних рішень та корупції