exit
search

Новини, напрямки діяльності

Detector.media підготував комплексний матеріал про те, як реалізовується та що передбачає реформа децентралізації в Україні, міжнародний досвід децентралізації, як висвітлювати подібні процеси в медіа та до кого з державних органів й експертів звертатися за коментарями. 

21 березня 2014

Із підписанням Україною угоди про Асоціацію з ЄС ЦППР розпочинає моніторинг конституційної та судової реформ

21 березня відбулося підписання політичної складової Угоди про Асоціацію між Україною та Європейським Союзом. У зв’язку з цією подією, Центр політико-правових реформ розпочинає моніторинг діяльності держави у сфері конституційної та судової реформ щодо приведення законодавства України у відповідність з європейськими стандартами 

19 березня 2014

Анонс круглого столу на тему: "Навіщо Києву потрібна муніципальна міліція"

Вуличні протистояння закінчилися, але кияни досі відчувають небезпеку в місті. У ЗМІ з'являються повідомлення про факти мародерства, а на вулицях іноді можна зустріти людей в камуфляжі і зі зброєю в руках. Організатори дискусії впевнені, що оптимальний вихід із ситуації - це створення міської муніципальної міліції.

19 березня 2014

Як провести люстрацію суддів

Експерт Центру політико - правових реформ Олександр Банчук в студії Громадського телебачення розповів, чому люстрацію суддів не можна проводити за загальною процедурою

18 березня 2014

Чи бути шерифам та муніциальній міліції в Україні? (Анонс)

В Україні є справжні шерифи, вже декілька років вони працюють серед людей і для людей. Але чи зможуть вони або інші ініціативи, народжені чи підтримані місцевими громадами, ефективно замінити сучасну українську міліцію?

13 березня 2014

Безвізовий режим Україна-ЄС: до мети два роки?

Громадські діячі обговорили питання перспективи безвізового режиму з ЄС в умовах унікального історичного вікна. Серед іншого незалежні експерти, зокрема, розглянули питання антидискримінаційної політики, необхідність переходу до біометричних паспортів, а також реформування антикорупційного законодавства

13 березня 2014

Правові підходи до проведення люстрації в Україні

Люстрація може допомогти очистити країну, але її необдумане застосування спровокує низку небезпечних наслідків, переконані правозахисники. Тому закликають не гарячкувати та зробити все можливе, аби уникнути зловживань цим механізмом

12 березня 2014

У Брюсселі створено офіс зв'язків українських дослідницьких центрів

Центр політико-правових реформ став одним із організацій-членів Офісу зв’язків українських дослідницьких центрів. Метою діяльності Офісу є те, щоб якомога більше дослідницьких центрів з усієї України мали можливість прямого спілкування з посадовцями ЄС та експертами Брюсселю. Це створить можливість спільно розробляти та впроваджувати рішення і проекти, які б привели до досягнення мети майбутнього членства України в ЄС

12 березня 2014

Нова Україна очима українських експертів: подальший шлях трансформації. Звіт за результатами експертної дискусії у Брюсселі

Експертна дискусія була проведена 5 березня у Брюсселі в рамках візиту організацій – членів та спостерігачів Офісу зв’язків українських дослідницьких центрів в Брюсселі. Захід був проведений у час, коли Україна має паралельно виконувати два надзвичайно важкі завдання – вирішення питання окупації Криму та встановлення порядку денного для реформ

12 березня 2014

Відбувся перший візит членів та спостерігачів Офісу зв’язків українських дослідницьких центрів до Брюсселя

5 – 7 березня 2014р. експерти організацій – членів та спостерігачів Офісу зв’язків українських дослідницьких центрів в Брюсселі здійснили візит до Брюсселю. Від ЦППР участь у заходах взяв Ігор Коліушко. Протягом візиту було проведено спільну експертну дискусію та здійснено серію зустрічей з посадовцями ЄС, які займаються питаннями, пов'язаними з Україною

12 березня 2014

Прес-конференція «Як запобігти ризикам та зловживанням під час люстрації?»

Необхідність люстрації в Україні назріла давно. Проте правозахисники застерігають: необдумане застосування цього механізму може призвести до вкрай негативних наслідків: використання люстрації в політичних цілях, застосування підроблених документів, сотні заяв до Європейського суду з прав людини та виплата мільйонних компенсацій тощо.

12 березня 2014

Суд скасував заборону на мирні зібрання у центрі Києва

Раніше, 6 січня 2014 року, суд заборонив будь-кому проводити мирні зібрання у центрі Києва аж до 8 березня. На це рішення було подано апеляційну скаргу, до якої приєдналося 360 громадян

11 березня 2014

Аналітичний огляд. Судова реформа в Україні: виклики і рекомендації

Центр політико-правових реформ та Міжнародний фонд «Відродження» підготували аналітичний огляд судової реформи 

11 березня 2014

Право мирних зібрань у системі адміністративного права Німеччини

Стаття доктора юридичних наук Романа Мельника присвячена аналізу сутності та змісту права мирних зібрань Німеччини через призму з’ясування місця названого правового утворення у системі адміністративного права Німеччини. Для досягнення поставленої мети автором стисло аналізується внутрішня побудова адміністративного права Німеччини

11 березня 2014

Право мирних зібрань через призму практичного досвіду адміністративних органів Німеччини

Стаття доктора юридичних наук Романа Мельника  присвячена аналізу практики діяльності органів місцевого самоврядування та органів поліції Німеччини у сфері забезпечення реалізації прав приватних осіб на участь у мирному зібранні

11 березня 2014

Категорія «зібрання» та її належне тлумачення як одна з передумов реалізації права на участь у мирному зібранні

З огляду на те,що Конституція України не містить жодних пояснень щодо розуміння категорії «зібрання», а також враховуючи значення правильного розуміння сутності названої категорії для реалізації права на участь у мирних зібраннях, спробуємо здійснити доктринальне вивчення поняття «зібрання»

10 березня 2014

Як контролювати виконавчі органи влади

Необхідно застосовувати цілий арсенал форм і методів, але одним з основних має бути використання спеціалізованих інституцій - колегій міністерств та громадських рад при інших органах виконавчої влади

10 березня 2014

Пропозиції ЦППР щодо Конституційної комісії

Вважаємо, що конституційна реформа є справою всього суспільства. Проект конституційних змін має готуватися провідними фахівцями у цій сфері, прозоро та з врахуванням результатів широкої суспільної дискусії. Для цього ЦППР було напрацьовано проект постави про Конституційну комісію, який, на жаль, не було враховано політиками 

9 березня 2014

Презентовано пакет реформ, які мають реанімувати та об’єднати країну (відео)

7 березня в Києві відбулася презентація ініціативи «Реанімаційний пакет реформ», на якій було запропоновано ряд законодавчих змін, що в короткостроковій перспективі мають бути втілені в Україні

9 березня 2014

Ігор Коліушко про шість способів підробити референдум

Голова правління Центру політико-правових реформ Ігор Коліушко у інтерв’ю “Z” розповів, що українське законодавство наразі не передбачає проведення місцевих референдумів.

6 березня 2014

Хто писатиме нову Конституцію?

4 березня ВР ухвалила постанову "Про утворення Тимчасової спеціальної комісії Верховної Ради України з питань підготовки законопроекту про внесення змін до Конституції України". Згідно з постановою, комісія має підготувати та до 15 квітня подати на розгляд Верховної Ради проект закону про внесення змін до Конституції

28 лютого 2014

Референдум у Криму неможливий, бо нема відповідного закону, – Ігор Коліушко

На сьогодні немає правових підстав для проведення у Криму референдуму щодо статусу автономії, оскільки досі немає закону про місцевий референдум

27 лютого 2014

Непопулярно про Уряд

Новий Уряд повинен формуватися з розумінням потреби зміни системи організації виконавчої влади. Зокрема, низка існуючих нині міністерств в принципі мають бути ліквідовані або реорганізовані.

25 лютого 2014

Наступний уряд для України

Уряд повинен стати самостійним та ініціативним суб’єктом, що формує державну політику, виробляє необхідні суспільству рішення. Уряд повинен самостійно генерувати реформи, - вважає заступник директора Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук.

25 лютого 2014

Масове апеляційне оскарження заборони мирно збиратися у центрі Києва

27 лютого о 16 год. за адресою: м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 30, зал судових засідань № 12,  відбудеться розгляд апеляційної скарги

25 лютого 2014

Якщо Янукович, Захарченко, Пшонка та інші посадовці втекли за кордон, їх буде важко віддати під суд в Україні - Микола Хавронюк

Україні потрібно ратифікувати Римський статут міжнародного кримінального суду, щоб винні у кривавих подіях останніх місяців понесли справедливе покарання, заявив «Погляду» директор з наукового розвитку Центру політико-правових реформ Микола Хавронюк.

17 лютого 2014

Як уникнути міліцейських маніпуляцій: п'ять порад

На тлі останніх подій дедалі частіше працівники міліції почали навідуватися до активістів, журналістів, громадських діячів. Що треба знати, аби убезпечитися від міліцейських маніпуляцій?

14 лютого 2014

«Федералізація» України – коли логіка і добросовісність відпочивають

Федерації з’явилися у світі внаслідок процесу об’єднання різних територіальних утворень в одну державу. Ідеєю федеративного устрою є інтеграція. Пропозиція перетворити Україну – унітарну країну – у федерацію позбавлена здорового глузду. Фактично вона означає дезінтеграцію країни. Навіть з точки зору формальної логіки, для цього спочатку повинні з’явитися суб’єкти майбутньої федерації

13 лютого 2014

Проект Конституційного Договору

Центр політико-правових реформ підготував проект Конституційного Договору, який міг би бути предметом домовленостей між суспільством, опозицією та владою 

13 лютого 2014

Експерти розроблять пропозиції по реформуванню правоохоронних органів в Україні

Асоціація українських моніторів дотримання прав людини в діяльності правоохоронних органів спільно із Центром політико-правових реформ розпочала роботу над концепцією реформи правоохоронних органів в Україні

13 лютого 2014

Як Україні вийти з кризи переможцем?

Два з половиною місяці протестів так і не дали відповіді щодо лідерства, стратегії та методології втілення її в життя. І численні розмови автора з представниками "реєстрової" опозиції, майданної громадськості та білявладних кіл переконують – ми не наближаємося до розв’язки проблеми лідерства і стратегії. Навпаки, все глибше занурюємось в міжособистісні протиріччя.

Архів