exit
search

Напрямки діяльності

20 липня народні депутати, представники Реанімаційного Пакету Реформ та Коаліції на захист громадянського суспільства в Україні передали на розгляд Конституційного Суду України текст конституційного подання щодо неконституційності електронного декларування для громадських активістів. Його за ініціативи громадськості підписали 65 народних депутатів. Про це експерти повідомили під час круглого столу “Коли Конституційний Суд України скасує електронне декларування для активістів?”

22 травня 2018

Результати Проекту ЄС «ЦНАП як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади»

Опубліковано результати Проекту ЄС «ЦНАП як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади», реалізованого за участю ЦППР у Волинській, Львівській та Рівненській областях. За 2 роки вдалося створити або модернізувати 15 ЦНАП, інтегрувати нові послуги та підготувати персонал. Ознайомитися з результатами та фінансовими показниками можна у збірнику

21 травня 2018

Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності

Чи може народний депутат бути приватним підприємцем або викладачем? Детальний експертний коментар щодо того, чим не можуть займатися суб'єкти, на яких поширюється дія Закону «Про запобігання корупції».

18 травня 2018

Реформа децентралізації: здобутки останніх чотирьох років

Про основні здобутки децентралізації у студії "5 каналу" говорять Віце-прем'єр-міністр Геннадій Зубко, член правління ЦППР Віктор Тимощук, а також начальник ЦНАП і голова громадської організації 

18 травня 2018

Микола Хавронюк очолив Науково-консультативну Раду при ДБР

Член правління ЦППР Микола Хавронюк очолив Науково-консультативну Ради при Державному бюро розслідувань. 16 травня члени Ради під час першого засідання ухвалили таке рішення 

17 травня 2018

Запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними

Якими повинні бути дії державного службовця, що отримав пропозицію неправомірної вигоди чи подарунка? Коментар відповідних положень Закону України «Про запобігання корупції».

17 травня 2018

Створення Нацбюро фінансової безпеки: проблеми підпорядкування та впливу АП

«Відповідно до Конституції, президент та ВР мають лише ті повноваження, які визначені в Конституції, й жодних інших. Однак, коли створювалося НАБУ, потім ДБР, а наразі й НБФБ, у всіх законах передбачався значний вплив президента на процеси, при цьому неконституційний», - директор з наукового розвитку ЦППР Микола Хавронюк

16 травня 2018

Громадськість закликає Президента, народних депутатів та Омбудсмена внести конституційне подання щодо неконституційності е-декларування для активістів

Коаліція РПР підготувала відкрите конституційне подання про визнання положень у законодавстві щодо е-декларування для громадських активістів такими, що не відповідають Основному Закону

15 травня 2018

Закликаємо Парламент не призначати суддів КСУ в неконституційний спосіб!

Найближчим часом у порядку денному призначення суддів Конституційного Суду. Але Парламент це почав робити в неконституційний спосіб! Закликаємо не політизувати процес відбору суддів КСУ

15 травня 2018

Формування та реалізація антикорупційної політики

Коментар положень, які визначають інструменти здійснення державної антикорупційної політики, особливості підготовки та реалізації Антикорупційної стратегії, специфіку виконання антикорупційних програм та заходів, а також роль громадськості у запобіганні корупції.

14 травня 2018

Звіт про моніторинг судових засідань у справах, завершених детективами НАБУ

Аналітичний документ розроблено за результатами моніторингу Ради громадського контролю при НАБУ, Центру політико-правових реформ та 6 регіональних моніторів. Регіональний моніторинг здійснювався за підтримки та у співпраці з ГО «Платформа Громадський контроль»

14 травня 2018

Інформаційний бюлетень про реформу органів правопорядку в Україні №6

ЦППР та Асоціація УМДПЛ підготували бюлетень, присвячений перебігу реформи органів правопорядку в Україні у березні-квітні 2018 року  

10 травня 2018

Фіаско міністра Петренка

24 квітня Конституційний Суд ухвалив рішення, яким визнав неконституційними положення Кримінального процесуального кодексу щодо утворення в структурі Мін’юсту слідчих підрозділів для розслідування злочинів, вчинених у пенітенціарних установах.

10 травня 2018

Закон про адміністративну процедуру: експерти розповіли, чого очікувати громадянам і бізнесу

10 травня на прес-конференції «Навіщо потрібен Закон про адміністративну процедуру» Центр політико-правових реформ спільно з Міністерством юстиції України та європейськими експертами презентував перші результати доопрацювання законопроекту про адміністративну процедуру

10 травня 2018

Статус Національного агентства з питань запобігання корупції

Коментар законодавчих положень, що визначають статус Національного агентства з питань запобігання корупції: хто формує склад НАЗК, які повноваження в його членів, як регулюються права Агентства та хто контролює його роботу.

10 травня 2018

Пряма трансляція прес-конференції «Навіщо потрібен Закон про адміністративну процедуру»

10 травня о 13:00 розпочнеться пряма трансляція дискусії, де представники громадськості, міжнародної спільноти та Міністерства юстиції обговорять перші результати напрацювання законопроекту про адміністративну процедуру. Документ розробляється з 1998 року і лише в 2018 перейшов в активну стадію підготовки 

8 травня 2018

Коли реально може розпочати роботу Антикорупційний суд?

Окрім самого ухвалення закону про Антикорупційний суд, відповідно до Конституції, потрібно буде ухвалення ще одного закону, який має внести президент за результатами консультацій із Вищою Радою правосуддя.

8 травня 2018

Політичний аналіз подій за період з 30 квітня по 7 травня 2018 року

Щотижневий політичний аналіз Центру політико-правових реформ включає аналіз найважливіших процесів та подій у сферах конституціоналізму, політичних партій та виборів, урядування та публічної адміністрації, судівництва, протидії корупції, кримінальної юстиції, та ін.

8 травня 2018

Інформаційний бюлетень за квітень 2018

ЦППР щомісяця аналізує найактуальніші події в Україні. У квітневому бюлетені - здобутки та плани в реформі держуправління, завершення боротьби за скасування закону про референдум, недопуск громадськості до оцінювання суддів, зміна системи паркування, нульові деларації громадян та інше

7 травня 2018

Анонс для ЗМІ! Прес-конференція «Навіщо потрібен Закон про адміністративну процедуру» 10 травня

Центр політико-правових реформ спільно Міністерством юстиції України та європейськими експертами проведе прес-конференцію «Навіщо потрібен Закон про адміністративну процедуру» 7 травня в м. Києві. Учасники презентують перші результати доопрацювання законопроекту про адміністративну процедуру. Для цього в січні 2018 р. при Мін'юсті створено робочу групу

7 травня 2018

Цивільний контроль за діяльністю НАБУ з боку Ради громадського контролю: форми, інструменти, повноваження, межі

Директором з наукового розвитку ЦППР підготовлено експертний висновок. Детальніше читайте за посиланням.

7 травня 2018

Суб’єкти, на яких поширюється дія Закону «Про запобігання корупції»

Залежно від передбачених обов'язків, обмежень, заборон і відповідальності усі відповідні суб'єкти значно відрізняються між собою.

7 травня 2018

КСУ покінчив з одним із жахів

Експерт Центру політико-правових реформ Богдан Бондаренко зауважив, що визнаний неконституційним закон був чисто маніпулятивним механізмом.

7 травня 2018

Громадськість буде захищати активістів від дискримінаційних норм щодо е-декларування в Конституційному Суді України

Закон зобов`язав бути суб’єктами декларування фізичних осіб, що здійснюють антикорупційну діяльність: громадських активістів, експертів тощо. На осіб, що не мають можливості вчиняти корупційні дії, покладаються антикорупційні заборони та обмеження і вони стають суб’єктами кримінальної та адміністративної відповідальності за їх порушення

2 травня 2018

Діяльність Центру політико-правових реформ у квітні 2018 року

У щомісячному дайджесті ЦППР відображені найважливіші події, заходи, публікації, аналітика Центру та заяви громадського сектору. 

2 травня 2018

Чи є життя без референдуму? Післямова до гучного рішення Конституційного суду

26 квітня 2018 року Конституційний суд визнав неконституційним закон «Про всеукраїнський референдум», ухвалений за часів Януковича

2 травня 2018

Свобода мирних зібрань в Україні: матеріали дослідження

Експерти Центру політико-правових реформ разом з Democracy Reporting International підготували дослідження "Свобода мирних зібрань в Україні: пошук оптимальної моделі регулювання"

2 травня 2018

Прощавай, прописка: як в Україні планується змінювати правила реєстрації місця проживання

В Україні пропонують змінити процедуру реєстрації місця проживання. Громадянину достатньо буде назвати органам реєстрації свою адресу. Ті, в свою чергу, отримають право перевірити достовірність наданих даних.

28 квітня 2018

Манипулятивные референдумы для Украины больше не угроза

КСУ признал антиконституционным принятый при Януковиче закон о референдумах. Референдум в понимании многих граждан - овеянный романтикой институт, который позволяет народу реализовать свою волю и символизирует подлинно демократическую страну. В чем ошибка - рассказывают эксперты ЦППР Богдан Бондаренко и Юлия Кириченко 

27 квітня 2018

“Ні” маніпулятивним референдумам: наслідки рішення Конституційного Суду

27 квітня ЦППР провів прес-конференцію “Ні” маніпулятивним референдумам: наслідки рішення Конституційного Суду”, де проаналізували наслідки рішення Конституційного Суду про визнання Закону “Про всеукраїнський референдум” неконституційним. 26 квітня 2018 р. КСУ визнав неконституційним цей Закон, підстава -  порушення конституційної процедури його прийняття Верховною Радою України і неконституційний зміст

27 квітня 2018

Гучні затримання без вироків: як працює НАБУ протягом трьох років?

Варто чітко розуміти, що НАБУ – це орган який розслідує злочини, проводить досудові розслідування, його функції завершуються на стадії передачі справи до суду. Далі включаються САП та судові органи. Виходячи з цього й варто давати оцінку. 

Архів