exit
search

Напрямки діяльності

Легітимація процесу систематизації права електронних комунікацій виступає фундаментом для визнання можливості та доцільності оновлення правових рамок взаємодії між державою та суспільством. Зараз представники трьох робочих груп народних депутатів розробили законопроекти «Про електронні комунікації».

25 грудня 2015

Дайош Україні публічні закупівлі!

Верховна Рада України 24 грудня 2015 р. проголосувала в цілому за законопроект про публічні закупівлі. Стандартом нових процедур електронних тендерів стала система закупівель Prozorro.

24 грудня 2015

Оцінка діяльності центрів надання послуг у 40 містах України

Центром-політико-правових реформ було представлено результати опитування громадян щодо роботи центрів надання адміністративних послуг у 40 найбільших містах України (без тимчасово окупованих територій).

24 грудня 2015

Оцінка населенням України якості надання адміністративних послуг (2015 рік, а також порівняння з минулими роками)

Центром-політико-правових реформ було представлено результати опитування громадян щодо задоволеності адміністративними послугами у 2015 році.

23 грудня 2015

КСУ отримав з парламенту на розгляд законопроект про зміни до Конституції в частині правосуддя

Верховна Рада направила до Конституційного суду України президентський законопроект змін в Основний закон в частині правосуддя (№3524). Постанову про направлення до КСУ законопроекту  №3524 підтримав 291 народний депутат. 

22 грудня 2015

ПРЕС-АНОНС

У четвер, 24 грудня 2015 року, об 11:00 в Українському національному інформаційному агентстві Укрінформ (м. Київ, вул. Б.Хмельницького 8/16) відбудеться прес-конференція на тему «Як українці оцінюють якість адміністративних послуг у 2015 році», під час якої будуть презентовані результати соціологічного опитування.

22 грудня 2015

Закриваються усі лазівки для призначення на держслужбу без конкурсу

Не минуло і півтора року (майже стільки часу законопроект «Про державну службу» поневірявся по урядово-парламентських кабінетах, обростаючи зауваженнями і правками), як понад 300-тисячну чиновницьку армію в Україні нарешті підвели під нові правила гри. З ухваленням «незручного» закону ще б тягнули, та вже нікуди було: довелося виконувати взяте перед західними партнерами зобов’язання, за яке Україні пообіцяли і фінансову підтримку. Зубами скрипіли й у Кабміні, і на Банковій (ще б пак — роль чарівних валізок і політичного блату у кадровій політиці), і під парламентським куполом (хоча б через те, що депутатським друзякам-родичам, які у помічниках-консультантах ходять, вже з 1 травня доведеться розпрощатися зі статусом держчиновника). Ті ж, хто так довго чекав на ухвалення нового Закону «Про держслужбу», з полегшенням зітхнули. Кажуть, тепер можна сподіватися на оздоровлення запущеної чиновницької системи.

22 грудня 2015

Коаліція "Народна конституція" розробила законопроект для ухвалення нової Конституції

Громадські організації та громадські активісти, які об'єдналися в Коаліцію "Народна конституція", завершили підготовку законопроекту, який дозволить легітимним способом прийняти нову Конституцію України. 

18 грудня 2015

Електронні петиції: бути чи не бути?

Зараз в Україні з’явилася велика загроза щодо профанації інструменту електронних петицій як з боку влади, так і з боку громадян. Кожна зі сторін по-своєму сприймає призначення та перспективи використання електронних петицій, але жодна з них не має чіткого уявлення про його сутність. Саме тому доцільно вичерпно та лаконічно передбачити шлях для «світлого майбутнього» цього інструменту демократії.

18 грудня 2015

44% жителів Чернігівщини переконані, що суддівський корпус потребує повного оновлення

Рівень довіри до судової системи в українському суспільстві настільки ж низький, наскільки високий рівень корупції в цій же системі. 87% жителів Чернігівської області, та ще трьох областей північного регіону – Київської, Сумської та Житомирської – під час опитування висловили недовіру судовій владі. 

18 грудня 2015

Форум «#КонституціЯ: суспільна довіра й нове правосуддя»: проміжні підсумки реформ і наступні кроки

Громадські активісти та експерти, народні депутати, представники міжнародних організацій, судді, прокурори взяли участь у Форумі #КонституціЯ: суспільна довіра й нове правосуддя. Завдання Форуму — проаналізувати перебіг конституційної реформи в частині правосуддя і обговорити наступні кроки.

15 грудня 2015

Конкурс студентських есе «Де Я і КонституціЯ»

На переможців чекає нагородження дипломами, ознайомчий візит до Верховної Ради України, можливість пройти стажування в провідному аналітичному центрі Центр політико-правових реформ і громадській коаліції Реанімаційний пакет реформ, аби з нашою допомогою втілити свої ідеї в життя.

14 грудня 2015

Винахідлива Феміда, або Як ухиляються від люстрації?

Застосування схем із залученням української Феміди, що дозволяють суддям, які приймали незаконні рішення по відношенню до учасників Євро- та Автомайдану, уникнути звільнення, а прокурорам режиму Януковича — люстрації, викликає обурення у громадськості. Бо цинізм, з яким прокручуються в судах такі оборудки, перевищив усі дозволені норми.

10 грудня 2015

Звіт про результати проведення 2-го засідання Національної ради з антикорупційної політики

10 грудня відбулося друге засідання Національної ради з антикорупційної політики. Директор ЦППР з наукового розвитку Микола Хавронюк про те, як усе було

9 грудня 2015

Реформа децентралізації та судова реформа: слово за Парламентом

Не зважаючи на постійні чвари та відсутність спільного бачення подальшого курсу розвитку нашої країни, в питанні змін до Конституції парламентарі повинні об’єднатися, взявши на себе спільну відповідальність за впровадження першочергових реформ.

9 грудня 2015

14 грудня — Форум "#КонституціЯ: суспільна довіра і нове правосуддя"

На Форумі будуть озвучені відповіді на питання: Як забезпечити прозорість конституційного процесу, залучити громадськість до цього процесу і врахувати запити суспільства щодо зміни «системи»? Як дати поштовх до початку повноцінної судової реформи? Як не втратити шанс реформувати прокуратуру? Як досягнути консенсусу в парламенті і забезпечити довіру суспільства до запропонованих реформ?

7 грудня 2015

Реформа держслужби – шанс №2 для президента і парламенту

26 листопада Верховна Рада провалила іспит на готовність до ключової системної реформи – реформи державної служби. Без повної мобілізації усіх патріотичних сил закон отримати неможливо. Але доля цього законопроекту і досі насамперед у руках президента. Якби БПП проголосував так, як і фракція прем'єра, то шанси отримати новий закон суттєво зросли би. І треба розуміти – без чіткої артикульованої Порошенком підтримки він точно ухвалений не буде. Отже, у суспільства і ЗМІ є тиждень на те, щоб якось пояснити главі держави і депутатам, які "утрималися" чи "не голосували", що без елементарних правил Україна не отримає умов для зміни системи влади і свого розвитку. Наступний іспит – 8 грудня.

3 грудня 2015

Реформа правосуддя – на старті. Чого від неї чекати?

Очищення судів від негідних носити мантію людей за два роки після Євромайдану так і не відбулося. Днями Президент України Петро Порошенко видав Указ про звільнення першого і поки що єдиного суддю, який безпідставно застосував запобіжний захід у вигляді тримання під вартою до активістів революційних подій. Чому так відбувається? І чи вирішить проблему президентський проект змін до Конституції щодо правосуддя, який передбачає новий механізм оновлення суддівського корпусу? Спробуємо розібратися.

2 грудня 2015

Про "вотум недовіри" генпрокурору і Конституцію

Днями у парламенті зареєстровано президентський законопроект "Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)". Безумовно, усі його положення ще будуть піддані усебічній оцінці і критиці. Але вже сьогодні хотілося б застерегти, особливо представників демократичних партій, від поспішної і неконструктивної критики окремих його положень, які, на перший погляд, можуть здатися "зрадою". 

1 грудня 2015

Диктаторський Закон ''Про всеукраїнський референдум'' – спадок Януковича, від якого Порошенко не в змозі відмовитися?

1 грудня 2014 року щойно група новообраних народних депутатів із громадськими активістами прийшли до Конституційного суду і під телекамери передали суддям на розгляд Закон "Про всеукраїнський референдум" з вимогою визначити, чи відповідає він Конституції.Пару слів про цей закон: писався під Януковича, аби тільки він мав право організовувати референдум із будь-яким запитанням (хоч про передачу влади у спадок своєму синові). Без дозволу президента організувати всеукраїнський референдум за цим законом НІХТО не може. Ухвалювали закон 6 листопада 2012 року, коли в сесійній залі було 50 депутатів. 

Архів