exit
search

Напрямки діяльності

Центр політико-правових реформ (ЦППР) спільно з Реанімаційним Пакетом Реформ (РПР) впровадив всеукраїнську комунікаційну кампанію «КонституціЯ», мета якої – роз’яснення конституційних змін та залучення звичайних громадян до цього процесу. 

23 листопада 2015

Час "Ч" для чиновників і президента

    За два роки усіх вже втомили розмови про зміну системи влади, що за цей час так і не відбулася. Але 26 листопада 2015 року відбудеться серйозний тест на те, чи здатна теперішня влада до такої зміни в принципі. Адже саме цього дня планується голосування у Верховній Раді законопроекту № 2490 "Про державну службу" (у новій редакції). Чому цей законопроект настільки важливий? Бо після невдалих спроб перезавантаження судової системи, "пробуксовування" прокурорської реформи дуже важливо отримати позитивний результат. Тим більше, що цей законопроект стосується не лише понад 300 тисяч діючих державних службовців – він стосується кожного українця, який стикається з чиновниками у повсякденному житті. 

23 листопада 2015

Ризики та переваги нової урядової версії реформи "внутрішніх паспортів"

Із законопроекту так і не виключили паразитуючу прокладу – ДП "Документ". В обґрунтуванні це подається як благо – додатковий фронт-офіс. Але в Україні залучення цього суб’єкта господарювання до надання адміністративних послуг довели до абсурду – через черги у підрозділах ДМС, людей змушують звертатися до "Паспортного сервісу". При чому альтернативи не працюють – у Києві, ще два роки тому коштом місцевого бюджету закупили обладнання для біометрики, але 22 робочі станції у ЦНАПах так і не підключили до системи ДМС. Бо як не буде черги, хто ж з громадян буде переплачувати ДП по 350 гривень.

21 листопада 2015

Прокуратура зі старим обличчям: чому не відбулося бажаного оновлення?

Реформа прокуратури буксує. Конкурс на посади в прокуратурі не виправдав сподівань значної частини суспільства на оновлення прокурорських кадрів. Участь ЄС і міжнародних організацій, а також громадськості не допомогла: адже з самого початку у процес реформування була закладена «міна уповільненої дії». Реформа прокуратури стала компромісом між політиками і прокурорами. Компромісом, де не було місця радикальним змінам, яких вимагає українське суспільство.

19 листопада 2015

Впровадження реформи децентралізації і її успішне закінчення можливе лише при умові внесення відповідних змін до Конституції

В рамках реформи децентралізації в Одеській області вже створено 8 об’єднаних територіальних громад. Це третина від необхідної кількості, затверджених розпорядженням Уряду 2 місяці тому. 

18 листопада 2015

Реформа силового блоку. Чи змінить зашкорублу систему поява "українського ФБР"

Українські державники йшли до цього майже 20 років, раніше було кілька невдалих спроб створити Національне бюро розслідувань. Тепер, з новою назвою, "українському ФБР" нарешті дали хід. 

18 листопада 2015

44 зі 100 – швидкість руху реформи прокуратури

В Україні реформа прокуратури відбувається повільно. Про це свідчать результати моніторингу експертів Центру політико-правових реформ, отримані за шкалою "Спідометру реформ".

17 листопада 2015

ОБМЕЖЕННЯ ЩОДО ОДЕРЖАННЯ ПОДАРУНКІВ: коментар статті 23 Закону «Про запобігання корупції»

1. Конвенцією ООН проти корупції (ч. 4 ст. 7) встановлюється необхідність створення, підтримки й зміцнення систем, які сприяють прозорості і запобігають виникненню конфлікту інтересів.  

15 листопада 2015

Вибухи в Парижі: висновки для України

Концепція боротьби з тероризмом в Україні існує. Але (!) вона була затверджена 25 квітня 2013 року ще указом президента Януковича – і з того часу жодних змін до неї не вносилось. Уявіть собі: країна живе в умовах перманентного і масового терористичного нападу, а уряд у цій сфері діє за антитерористичними стандартами трирічної (довоєнної) давнини!

13 листопада 2015

ПОРУШЕННЯ ОБМЕЖЕНЬ ЩОДО СУМІСНИЦТВА ТА СУМІЩЕННЯ З ІНШИМИ ВИДАМИ ДІЯЛЬНОСТІ: коментар статті 25 Закону «Про запобігання корупції»

1. Частина 1 ст. 25 Закону «Про запобігання корупції» містить три спеціальні форми обмежень (заборон) для осіб, зазначених у п. 1 ст. 3 Закону, з яких існують винятки, а також винятки із винятків (див. Табл. 1).

12 листопада 2015

Заява Реанімаційного пакету реформ щодо судової реформи

Останнім часом у медіа-просторі шириться інформація, що Реанімаційний пакет реформ та його представники пропонують (пропонували) «звільнити всіх суддів» і що до цього нібито зводиться судова реформа у розумінні експертів РПР...

12 листопада 2015

В УКРАЇНІ З’ЯВИВСЯ АНАЛОГ АМЕРИКАНСЬКОГО ФБР

  12 листопада 2015 року Верховна Рада України прийняла довгоочікуваний Закон «Про Державне бюро розслідувань» (ДБР).  

5 листопада 2015

Про третіх осіб, які знали або повинні були знати...

В деяких статтях КК, насамперед тих, що передбачають відповідальність за корупційні (в широкому розумінні) злочини, йдеться про їх вчинення в інтересах не самого суб’єкта злочину, а в інтересах інших (третіх) осіб. 

2 листопада 2015

Судова реформа - на низькому старті. Чого бракує?

Зміни до Конституції щодо реформи судової системи депутати сподіваються проголосувати у першому читанні до кінця року.

2 листопада 2015

Процесуальні порушення у справі К.: винуватого доведеться виправдати, а невинуватому - сплатити компенсацію

Події із затриманнями громадянина К. показали суспільству всі проблеми в сфері кримінальної юстиції щодо численних порушень прав людини, про які знають адвокати, правозахисники і експерти і з якими зіштовхуються щоденно по всій країні.

1 листопада 2015

Миллионы бесправных работников: почему государство закрывает глаза на нарушение трудовых прав

Миллионы украинцев по много лет находятся в фактически трудовом рабстве – трудятся без оформления социально-правовых отношений с работодателем и государством. У них нет трудового стажа, социальных отчислений, нет надежды на нормальную пенсию, а у нынешних пенсионеров из-за этого – мизерные пенсии. 

Архів