exit
search

Напрямки діяльності

Громадська антикорупційна експертиза виявила корупційні ризики у більшості проаналізованих законопроектів, які розглядає новий парламент, та чинних законів. Найбільше корупційних ризиків – в актах, які стосуються сфери правосуддя і безпеки, закупівель за державні кошти, адміністрування.

26 лютого 2015

ПРООН та найпотужніші організації запускають Антикорупційну Школу

З 13 по 15 березня - два з половиною дні занурення у антикорупційну практику з фахівцями з Центру протидії корупції, Transparency International Україна, Центру політико-правових реформ, Центру політичних студій та аналітики і «Наших Грошей». Практичні поради, сміливі проекти, ідеї для втілення.

25 лютого 2015

Анонс прес-конференції «Корупція під мікроскопом»

Починаючи з листопада, експерти ЦППР проаналізували 60 законопроектів та близько десяти чинних законів на предмет наявності в них «корупційних лазівок». Які корупціогенні норми найчастіше ховаються в законопроектах і чинних законах? Чи стали закони якіснішими порівняно з минулим роком? Як громадськість може протидіяти корупції у вищих органах влади? 

25 лютого 2015

Для чого потрібне Державне бюро розслідувань?

Ми не маємо права повністю довіритись лише якомусь одному з правоохоронних органів – повинен існувати "ланцюг контролю", - пише директор з наукового розвитку ЦППР Микола Хавронюк в колонці на Українській правді

23 лютого 2015

Як подолати корупцію в Україні до 1 липня 2016 року (покрокова інструкція)

Маємо чіткий – як розклад трамваю в Берліні – графік вирішення проблеми. Його побудовано на відомих кожному фахівцю актах, якими є: Антикорупційна стратегія, закони про запобігання корупції, про Національне антикорупційне бюро, про прокуратуру, в прикінцевих положеннях яких позначені конкретні дати, та ін. Цей графік передбачає покроковий поступ.

20 лютого 2015

Правозахисники презентували доповідь про злочини проти людяності під час Євромайдану

Коаліція громадських організацій та ініціатив по боротьбі з безкарністю злочинів проти людяності презентувала звіт про злочини під час Євромайдану "Ціна свободи"

19 лютого 2015

Що об'єднує суддів і громадськість, яка їм не довіряє?

Українське суспільство налаштоване на кардинальні зміни у судовій системі, однак до них практично не готовий ніхто в суддівському корпусі – необхідність радикальних змін в судовій системі підтримують лише 1,5%, тоді як їх вимагають 46,3% опитаних громадян.

17 лютого 2015

10 плюсів і 10 мінусів нового Закону "Про забезпечення права на справедливий суд"

Експерти Центру політико-правових реформ провели експрес-аналіз досягнень і проблем прийнятого на минулому тижні Закону "Про забезпечення права на справедливий суд"

17 лютого 2015

Страх втратити владу і страх її взяти

Децентралізація — запорука виживання України. Ігор Коліушко розказав про те, як відбуватиметься реформа, як об'єднуватимуться села, скільки залишиться районів, хто чинить спротив реформі

17 лютого 2015

Закон про право на справедливий суд крізь призму європейських стандартів

 Наші експерти препарували прийнятий минулого тижня Закон "Про забезпечення права на справедливий суд" під кутом зору європейських стандартів.

13 лютого 2015

Електронне судочинство у Польщі

Поки в Україні лише обговорюють можливість запровадження електронного судочинства, у Польщі воно діє уже протягом п’яти років. Цивільні грошові спори і вимоги, включаючи комерційні і трудові суперечки, незалежно від суми позову там розглядають он-лайн у 6-у цивільному відділі Люблінського західного регіонального суду. Таке стало можливим, завдяки внесенню у січні 2009 року до польського Цивільно-процесуального кодексу певних змін. Тож, якщо потрібно стягнути заборгованість за кредитом, орендою або оскаржити невиконання грошових вимог за договором купівлі-продажу чи надання послуг, поляки звертаються до вказаного суду.

13 лютого 2015

Електронне судочинство у Польщі

Поки в Україні лише обговорюють можливість запровадження електронного судочинства, у Польщі воно діє уже протягом п’яти років. Цивільні грошові спори і вимоги, включаючи комерційні і трудові суперечки, незалежно від суми позову там розглядають он-лайн у 6-у цивільному відділі Люблінського західного регіонального суду. Таке стало можливим, завдяки внесенню у січні 2009 року до польського Цивільно-процесуального кодексу певних змін. Тож, якщо потрібно стягнути заборгованість за кредитом, орендою або оскаржити невиконання грошових вимог за договором купівлі-продажу чи надання послуг, поляки звертаються до вказаного суду.

12 лютого 2015

Для успішної судової реформи треба, щоб президент і парламент відмовилися від впливу на суддів - опитування

Політичний тиск на судову гілку влади є ключовою загрозою незалежному судочинству. Саме політиків судді називають одним із факторів, що чинять на них найбільший вплив, а вплив Президента та Верховної Ради 73% суддів називають проблемою, що її судова реформа має розв’язати в першу чергу. 

11 лютого 2015

Анонс прес-конференції «Судова система і реформа правосуддя очима громадян, експертів та суддів – точки напруги»

Наскільки поширеними є неформальні практики в судовій системі – хабарництво, впливи, втручання в розподіл справ? Чи однаково бачать громадяни, експерти і судді необхідність судової реформи? Які ключові проблеми має вирішити судова реформа? 

5 лютого 2015

Формула судової реформи

У Реанімаційному пакеті реформ за активної участі наших експертів вивели формулу судової реформи і виклали її ось у такій простій інфографіці.

4 лютого 2015

Шанс на реформу: Чи змінить правоохоронну систему законопроект про поліцію

Вирішити проблеми хворої української міліції можна лише впровадженням прозорого підходу до кадрових призначень на всіх рівнях. Також ситуацію може змінити новий механізм (з обов’язковою участю представників громадськості) розгляду скарг на порушення працівниками міліції прав і свобод громадян. Саме ці два напрями реформування, якщо їх поєднати зі збільшенням заробітної плати міліціонерам, здатні знизити рівень корупції в їх лавах.

3 лютого 2015

Судова практика у справах про мирні зібрання 2014: старі виклики і нові тенденції

Авраам Лінкольн колись дуже влучно назвав право на мирні зібрання конституційною заміною революції. В Україні це право гарантується Конституцією, проте цього не достатньо. Захист свободи зібрань починається з правильних норм, але може стати реальним лише з адекватною практикою.

3 лютого 2015

Судді в окупації: співпраця з терористами та борги по зарплаті

Далеко не всі судді залишили окупований регіон. Чимало з них залишаються незвільненими із судів загальної юрисдикції. Іменем якої держави вони нині здійснюють правосуддя?

3 лютого 2015

Законопроект 1660-д щодо антикорупційного бюро порушує права людини

Законопроект щодо діяльності Національного антикорупційного бюро (НАБУ) та Національного агенства з питань запобігання корупції передбачає внесення змін, які містять ризики суттєвих порушень прав людини.

1 лютого 2015

РПР: «Комплексна реформа міліції – можлива»

Вперше в історії незалежної України у Верховній Раді зареєстровано законопроект про поліцію №1692-1, який відповідає вимогам громадянського суспільства та отримав позитивні відгуки експертів міжнародних організацій. 

Архів