exit
search

Напрямки діяльності

Якщо керівництво Бюро у своїх діях не проявлятиме належної активності, якщо справи, які розслідуватиме ДБР, видаватимуться штучними чи спрямованими на порушення якихось кримінальних проваджень проти слідчих НАБУ, при цьому необґрунтованими, - ДБР використовують у політичних цілях. У такому разі іноземні партнери відразу істотно знизять підтримку Бюро

16 січня 2018

Безпека чи затори: чому норма про обмеження швидкості руху не буде дієвою

Зміни ПДР у частині обмеження швидкості руху до 50 кілометрів за годину не матимуть ефекту без відеофіксації. Фіксація – це документування, яке потрібне для процесу розгляду справ про адміністративні правопорушення, - зазначив член правління ЦППР Микола Хавронюк у коментарі "Слову і Ділу"

15 січня 2018

Інформаційний бюлетень про реформу органів правопорядку в Україні №4 (листопад - грудень)

Видання присвячене прогресу у сфері реформи органів правопорядку в Україні, насамперед поліції, прокуратури, Державного бюро розслідувань, змінам у кримінальному та кримінальному процесуальному законодавстві

15 січня 2018

Загальна адмінпроцедура: що вона означає і для чого потрібна громадянам

Чому будівельно-земельні рішення часто скандальні, чому влада не вважає за необхідне залучати заінтересованих осіб, та навіть прямих адресатів, до вирішення справи, яка їх стосується? Все це є наслідком відсутності в Україні єдиного та належного закону про адміністративну процедуру

15 січня 2018

У своїй роботі від влади ми беремо актуальність, від науки - методологію, а від громадськості - адвокасі

Про початок діяльності ЦППР, те, як Центр долучився до розробки законів після ухвалення Конституції 1996 року, і про реформу державної служби сьогодні - в розмові з засновником та головою правління Центру Ігорем Колішком

12 січня 2018

41% українців готові довірити формування Антикорупційного суду західним експертам – опитування

Наприкінці грудня 2017 року Президент Петро Порошенко вніс до Верховної Ради законопроект про Антикорупційний суд. Поданий законопроект містить низку недоліків, які нівелюють можливість створення якісного незалежного органу, зазначив директор з наукового розвитку ЦППР Микола Хавронюк під час прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі 11 січня 2018 року

12 січня 2018
12 січня 2018

П’ять умов, за яких детектив під прикриттям має право провокувати підкуп

Член правління Центру Микола Хавронюк: "В Україні є достатньо законів і належна законодавча база, яка цілком відповідає європейським стандартам, зокрема вона пройшла певну апробацію через рішення ЄСПЛ. На підставі  всіх проваджень було встановлено кілька критеріїв, за якими така провокація вважається цілком правомірною"

12 січня 2018

Сім страхів латентних злочинців

16 березня 2018 року набудуть чинності нещодавно внесені «поправки Лозового». Маємо сім проблем, створених страхами латентних злочинців перед ефективною системою кримінальної юстиції, які й заважають їй стати ефективною, - Микола Хавронюк, директор з наукового розвитку ЦППР 

10 січня 2018

Чому президентський законопроект про Антикорупційний суд схожий на інструкцію «Як зробити орган, підконтрольний владі»?

Про особливості законопроектів про Антикорупційний Суд, а також про перезавантаження НАЗК, - в інтерв'ю з заступником голови правління ЦППР Романом Куйбідою

9 січня 2018

Висновок щодо Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 8 грудня 2017 р. №1375

8 грудня НАЗК своїм рішенням №1375 затвердило Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно необхідності попередньо встановлених фактів порушення антикорупційного законодавства

9 січня 2018

АНОНС

11 січня 2018 року о 14:00 годині в приміщенні готелю «Хрещатик» (м. Київ, вул. Хрещатик, 14) відбудеться експертне обговорення «Виконання спеціального завдання і провокація підкупу: де проходить межа?».

Архів