exit
search

Напрямки діяльності

В червні 2016 р. в Україні відбулася конституційна реформа щодо правосуддя, частиною якої було реформування статусу Конституційного Суду з метою забезпечення його незалежності. Політично мотивовані рішення КСУ за часів режиму Януковича, насамперед, неконституційна зміна Конституції у вересні 2010 р., - яскраво підсвітили проблему залежності конституційного судочинства. Деталі - у статті Юлії Кириченко та Богдана Бондаренка 

30 січня 2018

Висновок ЦППР до законопроекту МВС щодо імплементації законодавства та визначення переліку адміністративних послуг

ЦППР вітає ініціативу МВС відносно перегляду норм чинного законодавства, що регулює сферу правовідносин з надання адміністративних послуг МВС. В той же час, низка положень запропонованого до розгляду і прийняття проекту Закону, на наш погляд, містять ризики та недоліки, а тому потребує коректив

30 січня 2018

Під час відбору кандидатів до Верховного Суду виявили більше 20 правопорушень – аналітичний звіт

29 cічня експерти Центру політико-правових реформ та Фундації DEJURE презентували аналітичний звіт та розповіли про моменти конкурсного відбору суддів до нового Верховного Суду, на які варто звернути увагу в майбутньому, - при формуванні складу суддів Вищого Антикорупційного Суду

29 січня 2018

Міжнародна конференція "Українські політичні партії на старті виборчої кампанії" 29 січня 2018 року

Кошти з держбюджету для фінансування партій не сприяли розвитку демократії в Україні, не використовувалися для розвитку інституційної та аналітичної спроможності партій. Рівень якості аналізу проблем та вироблених парламентськими партіями політичних рішень все ще залишається на низькому рівні, - про це під час конференції розповіла член правління ЦППР Юлія Кириченко 

28 січня 2018

Аналітичний звіт "Формування нового Верховного Суду: ключові уроки"

Аналітики Центру політико-правових реформ та Фундації DEJURE відстежували та фіксували перебіг конкурсу до Верховного Суду й підготували аналітичний звіт. Вперше проведений шляхом конкурсу відбір суддів до найвищої судової інстанції тривав майже рік і завершився у листопаді 2017 року, а вже у грудні того ж року новий суд розпочав роботу

25 січня 2018

Прес-анонс "Як не треба відбирати суддів. Аналітичний звіт"

29 січня, о 10:00, в УКМЦ (м. Київ, вул. Хрещатик, 2) відбудеться презентація аналітичного звіту за результатами конкурсу до нового Верховного Суду. Експерти Центру політико-правових реформ, Фундації DEJURE та Центру протидії корупції обґрунтують ключові причини, через які конкурс до ВС не забезпечив якісне оновлення суддівського складу

24 січня 2018

Висновок на проект Методології визначення розміру (суми) внеску на підтримку політичної партії у формі робіт, товарів та послуг

Центром політико-правових реформ підготовлено Висновок на розроблений Національним агентством з питань запобігання корупції проект Методології визначення розміру (суми) внеску на підтримку політичної партії у формі робіт, товарів та послуг  

24 січня 2018

Анонс

Школа права УКУ запрошує на відкриту лекцію Миколи Хавронюка «Роль громадськості в заходах щодо запобігання корупції». Захід відбудеться в м. Києві 1 лютого, участь безкоштовна

23 січня 2018

Не передбачені законом платежі: Мін’юст заплутався?

З 30 квітня 2017 року від Мін’юсту до органів місцевого самоврядування перейшли повноваження з державної реєстрації у сфері бізнесу та нерухомості. Це дозволило максимально наблизити ці послуги до громадян, забезпечувати їх через ЦНАПи. Та останнім часом з’явилися тривожні сигнали в діяльності Мін’юсту з цього питання. Про це у статті члена правління ЦППР Віктора Тимощука 

23 січня 2018

18 січня Верховна Рада проголосувала у другому читанні та в цілому проект Закону про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях (№7163)

"Юридична Газета" запитала про можливі наслідки ухвалення зазначеного закону як для жителів окупованих територій, так і про його вплив на міжнародну та внутрішню політику України, в експерта ЦППР Богдана Бондаренка

18 січня 2018

Експерт Дмитро Калмиков: "Партії мають пропонувати якісну аналітику"

Як відсікти олігархів від фінансування політичних партій? Що з перевіркою звітів збоку НАЗК? Про це та інше в ефірі програми "Коло доброчесності"

18 січня 2018

Привести у відповідність де-юре і де-факто: Ігор Коліушко щодо важливості законопроекту про реінтеграцію

Де-юре, в Україні досі триває антитерористична операція, яка вже давно вийшла за межі того, що прийнято називати антитерористичною операцією. Ця невідповідність де-юре і де-факто завжди висить над українською державою загрозою з багатьох поглядів

17 січня 2018

Державне бюро розслідувань в Україні: що вплине на підтримку Заходу та коли запрацює орган

Якщо керівництво Бюро у своїх діях не проявлятиме належної активності, якщо справи, які розслідуватиме ДБР, видаватимуться штучними чи спрямованими на порушення якихось кримінальних проваджень проти слідчих НАБУ, при цьому необґрунтованими, - ДБР використовують у політичних цілях. У такому разі іноземні партнери відразу істотно знизять підтримку Бюро

16 січня 2018

Безпека чи затори: чому норма про обмеження швидкості руху не буде дієвою

Зміни ПДР у частині обмеження швидкості руху до 50 кілометрів за годину не матимуть ефекту без відеофіксації. Фіксація – це документування, яке потрібне для процесу розгляду справ про адміністративні правопорушення, - зазначив член правління ЦППР Микола Хавронюк у коментарі "Слову і Ділу"

15 січня 2018

Інформаційний бюлетень про реформу органів правопорядку в Україні №4 (листопад - грудень)

Видання присвячене прогресу у сфері реформи органів правопорядку в Україні, насамперед поліції, прокуратури, Державного бюро розслідувань, змінам у кримінальному та кримінальному процесуальному законодавстві

15 січня 2018

Загальна адмінпроцедура: що вона означає і для чого потрібна громадянам

Чому будівельно-земельні рішення часто скандальні, чому влада не вважає за необхідне залучати заінтересованих осіб, та навіть прямих адресатів, до вирішення справи, яка їх стосується? Все це є наслідком відсутності в Україні єдиного та належного закону про адміністративну процедуру

15 січня 2018

У своїй роботі від влади ми беремо актуальність, від науки - методологію, а від громадськості - адвокасі

Про початок діяльності ЦППР, те, як Центр долучився до розробки законів після ухвалення Конституції 1996 року, і про реформу державної служби сьогодні - в розмові з засновником та головою правління Центру Ігорем Колішком

12 січня 2018

41% українців готові довірити формування Антикорупційного суду західним експертам – опитування

Наприкінці грудня 2017 року Президент Петро Порошенко вніс до Верховної Ради законопроект про Антикорупційний суд. Поданий законопроект містить низку недоліків, які нівелюють можливість створення якісного незалежного органу, зазначив директор з наукового розвитку ЦППР Микола Хавронюк під час прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі 11 січня 2018 року

12 січня 2018
12 січня 2018

П’ять умов, за яких детектив під прикриттям має право провокувати підкуп

Член правління Центру Микола Хавронюк: "В Україні є достатньо законів і належна законодавча база, яка цілком відповідає європейським стандартам, зокрема вона пройшла певну апробацію через рішення ЄСПЛ. На підставі  всіх проваджень було встановлено кілька критеріїв, за якими така провокація вважається цілком правомірною"

12 січня 2018

Сім страхів латентних злочинців

16 березня 2018 року набудуть чинності нещодавно внесені «поправки Лозового». Маємо сім проблем, створених страхами латентних злочинців перед ефективною системою кримінальної юстиції, які й заважають їй стати ефективною, - Микола Хавронюк, директор з наукового розвитку ЦППР 

10 січня 2018

Чому президентський законопроект про Антикорупційний суд схожий на інструкцію «Як зробити орган, підконтрольний владі»?

Про особливості законопроектів про Антикорупційний Суд, а також про перезавантаження НАЗК, - в інтерв'ю з заступником голови правління ЦППР Романом Куйбідою

9 січня 2018

Висновок щодо Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 8 грудня 2017 р. №1375

8 грудня НАЗК своїм рішенням №1375 затвердило Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно необхідності попередньо встановлених фактів порушення антикорупційного законодавства

9 січня 2018

АНОНС

11 січня 2018 року о 14:00 годині в приміщенні готелю «Хрещатик» (м. Київ, вул. Хрещатик, 14) відбудеться експертне обговорення «Виконання спеціального завдання і провокація підкупу: де проходить межа?».

Архів