Новини, напрямки діяльності
Експерт з конституційного права Центру політико-правових реформ Юлія Кириченко дала коментар "Укрінформу"
Коментар Миколи Хавронюка стосовно "закону про заручників"
Народні депутати України, які проголосували за нього, і Президент фактично створили умови для вчинення масштабного багатоепізодного злочину, передбаченого статтею 147 Кримінального кодексу України
Чи може козак з нагайкою допомагати міліції?
На це питання в коментарі Укрінформу відповів експерт Центру політико-правових реформ, кандидат юридичних наук Олександр Банчук.
Що робити далі: поради правоохоронцям
Військові виконують накази, працівники міліції – закон. Це принципова відмінність. Тільки військові несуть кримінальну відповідальність за непокору та невиконання наказів. На працівників міліції ці статті не поширюються. Зараз в Україні фактично кожен працівник міліції та інший правоохоронець потенційно може увійти в історію як той, хто не на папері, а в дійсності заклав початок правового порядку в Україні.
Громадська антикорупційна експертиза: порядок і методологія проведення
Лекція доктора юридичних наук, професора, директора з наукового розвитку ЦППР Миколи Хавронюка, щодо Громадської антикорупційної експертизи
Правозахисники розказали, як будуть боротися з законом про диктатуру
Правозахисники готові протидіяти закону про диктатуру та попереджають: влада має підготуватись до нищівної критики, а окремі посадовці – до індивідуальних санкцій. Вони заявляють, що вже почали працювати для активізації різних міжнародних механізмів для захисту прав людини
Юридичний висновок ЦППР щодо «законів» від 16 січня 2014 року
"Закони" від 16.01.2014 р. через очевидну протиправність процедури їх ухвалення та змісту є НІКЧЕМНИМИ, тобто такими що не мають юридичної сили. Усі громадяни України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язані дотримуватись Конституції України, яка має найвищу юридичну силу та діяти відповідно до її норм, які мають пряму дію
Наймасовіше в історії України звернення до суду - приєднуйтеся!
Правозахисники готують масове звернення громадян України до суду через заборону на проведення мирних зібрань у центрі Києва, запроваджену судом на період до 8 березня.
Заява щодо подій у Верховній Раді України 16 січня 2014 року
Представники двох провладних парламентських фракцій проголосували за законопроект №3879 та дев’ять інших законопроектів. Всі ці рішення були прийняті з ігноруванням принципів верховенства права, грубими процедурними порушеннями та направлені на звуження змісту та обсягу конституційних прав і свобод громадян України.
Про судові заборони євромайданів і антимайданів
Намір української влади не підписувати угоду про асоціацію з Європейським союзом викликав хвилю мирних зібрань по всій території України та за її межами
Сьогодні - прес-конференція "Як боротися з законом про диктатуру"
Йтиметься про комплекс заходів з протидії закону "Про внесення змін до закону України "Про судоустрій і статус суддів" та процесуальних законів щодо додаткових заходів захисту безпеки громадян".
Заява Коаліції громадських організацій «За чесний референдум» щодо відсутності демократичного механізму проведення всеукраїнських референдумів
На сьогодні в Україні неможливо провести чесний референдум, тобто референдуму, результат якого буде відповідати реальному волевиявленню Українського народу, - з будь-якого питання.
Анонс прес-конференції: «Заборона Євромайдану у Києві: громадяни у відповідь готують наймасовіше в історії звернення до суду»
Правозахисники оприлюднять результати «кропіткої» діяльності судів із заборон євромайданів та антимайданів, озвучать загальну кількість заборон та назвуть ТОП-5 українських міст, в яких судді найбільш масово та зухвало ігнорують право на свободу мирних зібрань
Інспекційна реформа: на що ми зважаємо?
Україна залишається однією з найменш сприятливих країн для середнього та малого бізнесу - це викликано провалом інспекційної реформи?
Невиконання закону про амністію може стати однією з вагомих причин подальшої дестабілізації політичної та соціально-економічної ситуації в Україні
Коментар директора з наукового розвитку Центру політико-правових реформ, доктора юридичних наук Миколи Хавронюка з приводу правової природи закону про амністію, а також механізмів його застосування, відповідальності посадових осіб за його невиконання і можливості виконання положень Закону після 4 січня 2014 року