exit
search

Протидія корупції

Експерти ЦППР підготували висновок громадської антикорупційної експертизи проекту закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії загрозам національній безпеці в інформаційній сфері" із зазначенням корупціогенних факторів, які містить документ, та їхніх можливих наслідків.

13 липня 2018

Методологія оцінки антикорупційних програм

Які етапи оцінки антикорупційної програми та джерела інформації? Яким питанням слід приділити увагу? Як повинен виглядати висновок за результатами аналізу? Які шляхи поширення експертної оцінки? 

13 липня 2018

Моніторинговий звіт щодо ефективності діяльності НАЗК (станом на 1 червня 2018 року)

Моніторинговий звіт щодо ефективності реалізації Національним агентством з питань запобігання корупції у 2016-2018 роках адміністративно-юрисдикційної функції в частині протидії адміністративним правопорушенням, які пов’язані з корупцією (станом на 1 червня 2018 року). 

13 липня 2018

Особа, яку притягують до відповідальності, завжди шукає: де не там стоїть кома в протоколі?

Висновок дискусії 12 липня: всі вивчають протоколи, які складають НАЗК та Нацполіція. Адвокат та особа, яка притягується до відповідальності, шукають помилки. Потрібно всім разом розробити законопроект про внесення змін до Кодексу про адміністративні правопорушення та до внутрішніх актів НАЗК, що регламентують порядок складання протоколів. 

11 липня 2018

Антикорупційна експертиза

Коли проводиться антикорупційна експертиза, хто її ініціює та на що впливают результати?

6 липня 2018

Заборона на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування

Чи можуть органи державної влади та місцевого самоврядування отримувати пільги, послуги або майно? Від кого та за яких умов? Читайте в експертному коментарі до Закону «Про запобігання корупції» 

4 липня 2018

Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Експертний коментар статті Закону, у якій закріплюється, хто саме з держслужбовців повинен подавати декларацію, що у ній вказувати, та які строки подання декларації.

2 липня 2018

Висновок на проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення механізму запобігання корупції» (реєстр. №8517)

21 червня 2018 р. у Верховній Раді зареєстрований законопроект, який пропонує змінити редакцію ст. 368-2 КК України «Незаконне збагачення», встановити обов’язковий контроль декларацій на предмет безпідставного збагачення близьких осіб суб’єкта декларування, а також звузити можливість початку досудових розслідувань за цією статтею – розпочинати його виключно після виявлення ознак безпідставного збагачення з боку НАЗК. ЦППР підготував відповідний висновок на проект Закону 

25 червня 2018

Правила етичної поведінки

Якими етичними нормами повинні керуватися у своїй роботі держслужбовці? Деталізовані пояснення - у коментарях до Закону.

8 червня 2018

Конфлікт інтересів: запобігання та врегулювання

Як на законодавчому рівні врегульовується конфлікт інтересів? Коментар до статей 28-36 Закону «Про запобігання корупції»   

30 травня 2018

Обмеження спільної роботи близьких осіб

Яким чином регулюється питання спільної роботи близьких родичів та високопосадовців? Коментар статті 27 Закону «Про запобігання корупції»

24 травня 2018

Конфлікт інтересів та колишні держслужбовці: особливості врегулювання

Обмеження після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування: коментар статті 26 Закону «Про запобігання корупції»

21 травня 2018

Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності

Чи може народний депутат бути приватним підприємцем або викладачем? Детальний експертний коментар щодо того, чим не можуть займатися суб'єкти, на яких поширюється дія Закону «Про запобігання корупції».

17 травня 2018

Запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними

Якими повинні бути дії державного службовця, що отримав пропозицію неправомірної вигоди чи подарунка? Коментар відповідних положень Закону України «Про запобігання корупції».

15 травня 2018

Формування та реалізація антикорупційної політики

Коментар положень, які визначають інструменти здійснення державної антикорупційної політики, особливості підготовки та реалізації Антикорупційної стратегії, специфіку виконання антикорупційних програм та заходів, а також роль громадськості у запобіганні корупції.

10 травня 2018

Статус Національного агентства з питань запобігання корупції

Коментар законодавчих положень, що визначають статус Національного агентства з питань запобігання корупції: хто формує склад НАЗК, які повноваження в його членів, як регулюються права Агентства та хто контролює його роботу.

7 травня 2018

Цивільний контроль за діяльністю НАБУ з боку Ради громадського контролю: форми, інструменти, повноваження, межі

Директором з наукового розвитку ЦППР підготовлено експертний висновок. Детальніше читайте за посиланням.

7 травня 2018

Суб’єкти, на яких поширюється дія Закону «Про запобігання корупції»

Залежно від передбачених обов'язків, обмежень, заборон і відповідальності усі відповідні суб'єкти значно відрізняються між собою.

23 квітня 2018
19 квітня 2018

НАЗК не може перевірити фактичні витрати політичних партій: результати звіту про діяльність Агентства за 2 роки

Станом на 1 квітня 2018 р. Національне агентство з питань запобігання корупції виявило 25 порушень партійної звітності, але жодну справу не передало до суду. Також через обмежений ресурс НАЗК не може перевірити реальну відповідність партійних витрат до зафіксованих у звіті. Про це 19 квітня повідомив експерт ЦППР Дмитро Калмиков під час презентації Моніторингового звіту про діяльність НАЗК за 2 роки 

18 квітня 2018

Моніторинговий звіт щодо діяльності НАЗК в частині забезпечення законності та прозорості політичних фінансів (станом на 1 квітня 2018 року)

Центр політико-правових реформ опублікував Звіт, де надав оцінку повноти, оперативності та ефективності виконання       Національним агентством з питань запобігання корупції контролю над політичними партіями за період з 18 березня 2016 р. до 1 квітня 2018 р. 

11 квітня 2018

Опубліковано науково-практичний коментар до Закону України «Про запобігання корупції»

Здійснено роз’яснення положень Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 р. Розраховано на працівників спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції, суддів, державних службовців, посадових осіб, адвокатів, представників громадськості, які беруть участь в заходах щодо запобігання корупції. Також до уваги осіб, на яких поширюється дія антикорупційного законодавства

29 березня 2018

Поради партіям, які отримали державне фінансування

Одне з головних питань, що турбує партії, які отримали державне фінансування, є питання про те, на які потреби можна використовувати ці кошти, а також про те, яким чином краще розпоряджатися цими коштами в передбачених законом межах.

21 березня 2018

Виконання НАЗК функцій із забезпечення прозорості політичних фінансів

Огляд ключових функцій НАЗК із забезпечення прозорості політичних фінансів та рекомендації щодо підвищення ефективності їхнього виконання.

21 березня 2018

Висновок ЦППР на законопроект "Про внесення змін до Закону України "Про запобігання корупції" (щодо удосконалення здійснення фінансового контролю окремих категорій суб'єктів декларування)"

21 березня 2018 року Комітет з питань запобігання і протидії корупції планує розглянути законопроект № 8129, зареєстрований 15 березня 2018 року. Він дозволить приховувати декларації правоохоронців та ще низки суб'єктів декларування під грифом секретності, а також уникнути відповідальності. ЦППР підготував Висновок громадської антикорупційної експертизи, у якому виявлено 7 корупціогенних факторів

15 березня 2018

Припинення державного фінансування статутної діяльності партії: умови, підстави та порядок

Припинення державного фінансування статутної діяльності партії – це позбавлення партії права на отримання державного фінансування статутної діяльності або фактичне переривання такого фінансування без права на його відновлення.

14 березня 2018

«Найбільш активна частина активістів найближче до ворога», – Микола Хавронюк

Які зусилля де-факто варто докладати активістам, щоб боротися з корупцією? Які кроки для цього робити? Викладена власна концепція Миколи Хавронюка, директора з наукового розвитку ЦППР, щодо протидії корупції 

13 березня 2018

"Звіт показує цікаву річ, яка є ядром проблеми – це практична пасивність і включеність правоохоронних органів у корупційну діяльність", - Борис Малишев

13 березня експерт ЦППР Борис Малишев взяв участь у презентації результатів дослідження «Сприйняття успішності проведення антикорупційної реформи в Україні: регіональний вимір». У рамках дослідження було проведено інтерв’ю в 10 фокус-групах у 10 регіонах України. Загалом опитали 100 представників громадських організацій, журналістів-розслідувачів, викривачів та активістів

6 березня 2018

Зупинення державного фінансування статутної діяльності партії

Зупинення державного фінансування статутної діяльності партії є тимчасовим адміністративно-правовим заходом примусового характеру, що може бути застосований до партії у зв’язку із порушенням певних правил подання фінансової звітності.

4 березня 2018

«Простий і зрозумілий для всіх підхід»

28 лютого у Верховній Раді було зареєстровано народним депутатом Україні від БПП законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих норм з метою невідворотності покарання осіб, які вчинили корупційні злочини" № 8077.