exit
search

Протидія корупції / Антикорупційна експертиза

За шкалою корупційної небезпечності законопроект отримав 3 бали з 5, за шкалою суспільної важливості - 2 бали з 5. Загалом, виявлено 2 корупціогенних фактори 

27 серпня 2018

Антикорупційна експертиза: висновок

Законопроект "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо посилення відповідальності за адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією)" від 07 серпня 2018: скільки корпупціогенних факторів у ньому? 

27 липня 2018

Висновок ЦППР на законопроект "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України"

Експерти ЦППР підготували висновок громадської антикорупційної експертизи проекту закону із детальним аналізом корупціогенних факторів, які він містить.

16 липня 2018

Висновок ЦППР на законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії загрозам національній безпеці в інформаційній сфері"

Експерти ЦППР підготували висновок громадської антикорупційної експертизи проекту закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії загрозам національній безпеці в інформаційній сфері" із зазначенням корупціогенних факторів, які містить документ, та їхніх можливих наслідків.

21 березня 2018

Висновок ЦППР на законопроект "Про внесення змін до Закону України "Про запобігання корупції" (щодо удосконалення здійснення фінансового контролю окремих категорій суб'єктів декларування)"

21 березня 2018 року Комітет з питань запобігання і протидії корупції планує розглянути законопроект № 8129, зареєстрований 15 березня 2018 року. Він дозволить приховувати декларації правоохоронців та ще низки суб'єктів декларування під грифом секретності, а також уникнути відповідальності. ЦППР підготував Висновок громадської антикорупційної експертизи, у якому виявлено 7 корупціогенних факторів

6 лютого 2018

Антикорупційна експертиза законопроектів

Проведення громадської антикорупційної експертизи найбільш важливих, резонансних проектів законів з потенційно високим ступенем корупційних ризиків, що вносяться на розгляд Верховної Ради України. Остання проведена експертиза - для законопроекту № 7315 про наділення НАЗК повноваженнями вирішувати питання щодо початку досудового розслідування

5 вересня 2016

Методологія проведення громадської антикорупційної експертизи

Удосконалена Методологія, розроблена з урахуванням сучасного зарубіжного досвіду, а також окремих положень Методології проведення антикорупційної експертизи (затв. наказом МЮ України від 23.06.2010 № 1380/5) і Методології проведення громадської антикорупційної експертизи: загальні засади (виданої у 2012 р. за підтримки Програми розвитку ООН).

25 липня 2016

Антимонопольне законодавство по-українськи: широта дискреційних повноважень – шлях до корупції

Недосконалість антимонопольного законодавства України знижує рівень розвитку конкурентних відносин у господарській діяльності та створює чисельні ризики для корупційних зловживань. Унаслідок цього українці стають заручниками завищення монополістами цін на пальне, продукти харчування, надання транспортних послуг тощо, а держава втрачає мільярдні надходження до держбюджету від штрафних санкцій великому бізнесу.

17 червня 2016

Антимонопольне законодавство створює чисельні можливості для корупції

Антимонопольне законодавство України характеризується чисельними корупційними ризиками, більшість з яких зосереджені у Законі «Про захист економічної конкуренції». Закон містить велику кількість оціночних понять, які Антимонопольний комітет України та Кабмін можуть трактувати, фактично, на власний розсуд

27 січня 2016

Кодекс про адміністративні правопорушення – архаїчний документ із численними корупціогенними вадами

Розпорошеність та несистемність адміністративно-деліктного законодавства України, в першу чергу, полягає в тому, що Кодекс про адмінправопорушення є лише одним із 60-70 законів, якими встановлюється адміністративна відповідальність, що вкрай негативно відображається на дотриманні прав людини...

26 січня 2016

Експерти ЦППР розкажуть про корупційні лазівки у Кодексі про адміністративні правопорушення

Які небезпеки чекають на пересічних громадян при застосуванні Кодексу України про адміністративні правопорушення? Чи відповідають «прогресивні» зміни щодо відповідальності власників транспортних засобів (розроблені МВС України) Конституції, міжнародному законодавству та принципам права?