exit
search

Адміністративні послуги

Метою заходу було обговорення проблематики покращення якості надання адміністративних послуг через вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) у містах і районах області та створення і організацію їх діяльності у новоутворених об’єднаних територіальних громадах (ОТГ).

17 березня 2016

У Черкасах обговорювали як у ЦНАП реалізувати нові повноваження щодо надання адміністративних послуг

16 березня у місті Черкаси відбувся семінар  «Діяльність ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг».

15 березня 2016

Представлено результати громадського моніторингу якості адміністративних послуг Міністерства юстиції України

Київ, Україна (15 березня 2016 року). Майже 85% користувачів адміністративних послуг Міністерства юстиції України загалом задоволені їх якістю. При цьому лише третина (30%) повністю задоволені умовами реєстрації нерухомості через черги та вимагання додаткових документів, які не зазначені у законі та/або інформаційній картці послуги.

13 березня 2016

Як покінчити із хаосом в оплаті закордонних паспортів та інших адмінпослуг?

В Україні досі немає законодавчого акту, який би належно врегульовував питання оплати адміністративних послуг. Через це українці часто не знають наперед, скільки їм потрібно платити за ту, чи іншу адміністративну послугу. Для того, щоб визначити повну суму, майже завжди потрібно чи-то вичитувати безліч нормативних актів, чи-то вишукувати розмір плати на різних веб-сайтах владних органів.

10 березня 2016

ПРЕС-АНОНС

15 березня 2016 року о 10:00 у креативному просторі «Часопис» (вул. Льва Толстого, 3, м. Київ) відбудеться презентація-обговорення результатів пілотного дослідження громадської думки щодо якості надання адміністративних послуг Міністерства юстиції України.  

9 березня 2016

Відбулась вступна конференція проекту ЄС щодо розвитку ЦНАП

4-5 березня 2016 року у Луцьку відбулась вступна конференція Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу “ЦНАП як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади”.

26 лютого 2016

Проведено семінар щодо надання послуг у ЦНАП відповідно до нових повноважень

24 лютого у місті Суми відбувся семінар «Діяльність ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг». Метою заходу було обговорення проблематики покращення якості надання адміністративних послуг через вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) у містах і районах області з врахуванням нових повноважень, що передаються  органам місцевого самоврядування і РДА у сферах: реєстрації бізнесу, нерухомості, місця проживання, а також виконання в повному обсязі розпорядження КМУ №523 від 16.05.2014р.

26 лютого 2016

Оприлюднено оцінку рівня задоволеності громадян якістю адміністративних послуг управлінь юстиції у Дніпропетровській області

В опитуванні взяли участь більше 1000 відвідувачів реєстраційних служб в містах Дніпропетровську, Кривому Розі, Дніпродзержинську та Павлограді. Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ. 

23 лютого 2016

ПРЕС-АНОНС

25 лютого 2016 року, об 11:00 у прес-центрі Інформаційного агентства «Мост-Днепр» (м. Дніпропетровськ, вул. Комсомольська, 40 б) відбудеться прес-конференція на тему: «Громадська оцінка якості адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Дніпропетровській області».

16 лютого 2016

Київ повертається до старих схем реєстрації нерухомого майна?

З нового року вступив в силу закон "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", на підставі якого розширилось коло осіб, які можуть вчиняти реєстраційні дії стосовно нерухомого майна.

11 лютого 2016

Оприлюднено оцінку рівня задоволеності громадян якістю адміністративних послуг управлінь юстиції у Харківській області

В Харківській області опитування громадян здійснено громадською організацією «Фонд місцевої демократії». В опитуванні взяли участь більше 1000 відвідувачів реєстраційних служб Міністерства юстиції в містах Харкові, Ізюмі, Чугуєві, Змійові Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ. 

10 лютого 2016

Оприлюднено оцінку рівня задоволеності громадян якістю адміністративних послуг управлінь юстиції у Львівській області

В опитуванні взяли участь більше 1000 відвідувачів реєстраційних служб в містах Львові, Дрогобичі, Стрию та Червонограді. Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ.

8 лютого 2016

ПРЕС-АНОНС

10 лютого 2016 року 0 15.00 годині в приміщенні медіа-центру «Время»( вул.Сумська, 72, 2 поверх)  м. Харків відбудеться прес-конференція на тему «Громадська оцінка якості адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Харківській області».

8 лютого 2016

В Одесі оприлюднено оцінку задоволеності якістю адміністративних послуг управлінь юстиції

В Одеській області в опитуванні громадян взяли участь більше 1 000 відвідувачів реєстраційних служб в містах Одесі, Ізмаїлі, Іллічівську та Южному. Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ.

5 лютого 2016

У Києві обговорювали нові повноваження з надання послуг у ЦНАП

3 лютого 2016 року у місті Києві відбувся семінар  «Діяльність ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг». Захід організовано Центром політико-правових реформ (м. Київ), Центром досліджень місцевого самоврядування (м. Львів) та Київською обласною державною адміністрацією. Метою заходу було обговорення проблематики покращення якості надання адміністративних послуг через вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) у містах і районах області з врахуванням наданих повноважень органам місцевого самоврядування і РДА.

4 лютого 2016

ПРЕС-АНОНС

9 лютого 2016 року, о 10:00 в Прес-клубі (м. Львів, пр. Шевченка, 11) відбудеться прес-конференція на тему «Громадська оцінка якості адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Львівській області»

24 грудня 2015

Оцінка діяльності центрів надання послуг у 40 містах України

Центром-політико-правових реформ було представлено результати опитування громадян щодо роботи центрів надання адміністративних послуг у 40 найбільших містах України (без тимчасово окупованих територій).

24 грудня 2015

Оцінка населенням України якості надання адміністративних послуг (2015 рік, а також порівняння з минулими роками)

Центром-політико-правових реформ було представлено результати опитування громадян щодо задоволеності адміністративними послугами у 2015 році.

22 грудня 2015

ПРЕС-АНОНС

У четвер, 24 грудня 2015 року, об 11:00 в Українському національному інформаційному агентстві Укрінформ (м. Київ, вул. Б.Хмельницького 8/16) відбудеться прес-конференція на тему «Як українці оцінюють якість адміністративних послуг у 2015 році», під час якої будуть презентовані результати соціологічного опитування.

23 листопада 2015

Ризики та переваги нової урядової версії реформи "внутрішніх паспортів"

Із законопроекту так і не виключили паразитуючу прокладу – ДП "Документ". В обґрунтуванні це подається як благо – додатковий фронт-офіс. Але в Україні залучення цього суб’єкта господарювання до надання адміністративних послуг довели до абсурду – через черги у підрозділах ДМС, людей змушують звертатися до "Паспортного сервісу". При чому альтернативи не працюють – у Києві, ще два роки тому коштом місцевого бюджету закупили обладнання для біометрики, але 22 робочі станції у ЦНАПах так і не підключили до системи ДМС. Бо як не буде черги, хто ж з громадян буде переплачувати ДП по 350 гривень.

21 жовтня 2015

Як "безвізові реформи" стають ширмою для старих корупційних схем

Українська влада має феноменальну здібність спотворити і перетворити на негатив навіть добру справу. Так може статися і з перспективою запровадження безвізового режиму для українців. Складно інакше оцінити чергову урядову ініціативу – законопроект № 3224, який навіть у назві має слова "на виконання зобов’язань України з лібералізації візового режиму з Європейським союзом". 

12 жовтня 2015

У Львові відбувся семінар-тренінг для громадськості щодо поліпшення якості адміністративних послуг

9 жовтня 2015 року у Львові відбувся семінар-тренінг «Роль громадськості у покращенні якості надання адміністративних послуг». Метою заходу булоознайомлення представників громадських організацій та громадських активістів з питаннями покращення якості надання адміністративних послуг через вдосконалення діяльності центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) та залучення громадськості до моніторингу за їх діяльністю.

2 жовтня 2015

Любите черги – чекайте 4 жовтня

Минулого жовтня десятки тисяч українців зіштовхнулися з проблемою отримання адміністративних послуг, пов'язаних з паспортною системою і реєстрацією місця проживання. Але, схоже, наш уряд нічого не вчиться. Інакше б відмовився від непідготовлених експериментів, подібних до того, який очікує на українців вже 4 жовтня. З цього дня варто очікувати ще більших черг під час реєстрації бізнесу та нерухомості, ніж були досі. 

28 вересня 2015

У Хмельницькому проведено семінар-тренінг для керівників центрів надання адміністративних послуг області

25 вересня у Хмельницькому відбувся семінар-тренінг «Вдосконалення діяльності центрів надання адміністративних послуг». Захід організовано Центром політико-правових реформ (м. Київ), Центром досліджень місцевого самоврядування (м. Львів) та Хмельницькою обласною державною адміністрацією.

3 серпня 2015

Біометрика: ще 50 мільйонів на вітер

З'явилася інформація, що уряд виділив 50 мільйонів на "на виготовлення картки громадянина". Подається це як вимога ЄС, хоча такий аргумент є маніпуляцією.

12 березня 2015

У Чернівцях обговорювали питання щодо поліпшення діяльності ЦНАП

11 березня в приміщенні Чернівецької ОДА відбувся семінар-тренінг «Вдосконалення діяльності центру надання адміністративних послуг». Захід організовано Центром політико-правових реформ (м.Київ), Центром досліджень місцевого самоврядування (м. Львів) та Чернівецькою обласною державною адміністрацією

7 вересня 2014

Паспортне свавілля: коло замкнулося

Уряд і чиновники продовжують ставитися до видачі закордонного паспорта як до надприбуткового бізнесу. Чиновники, особливо ті, що контролюють ці фінансові потоки (і в МВС, і в Кабміні, і в парламенті), ніколи не захочуть втратити годівницю. І фактично у громадян немає іншого виходу, аніж обирати у Верховну Раду тих, хто чує суспільство...

14 липня 2014

Техогляд європейського зразка: безпека без корупції

Обов’язковість технічного огляду для легкових автомобілів рано чи пізно треба повертати. При цьому, пам’ятаючи про попередній корупційний досвід та враховуючи кращі європейські практики, маємо обрати найкращий варіант для України.

12 червня 2013

Зарубіжний досвід рєстрації транспортних засобів: корисні уроки для України

Враховуючи наміри Уряду спрощувати та впроваджувати електронне надання адміністративних послуг, для України найкраще підходить досвід Швеції та Великобританії. Після оформлення всіх необхідних документів, їх одразу ж можна надати (надіслати) відповідному органу та починати користуватись новопридбаним улюбленцем

11 квітня 2013

Державне мито - aдміністративний збір чи податок?

Що ж до державного мита (далі – держмито), то тут ситуація зовсім інша. Даний вид платежу є (принаймні був і мав би бути) цільовим та справляється, переважно, за надання адміністративних послуг, наприклад, за видачу громадянам України паспорта для виїзду за кордон, за реєстрацію права власності на нерухоме майно тощо. Кошти, що надходять у якості держмита завжди мають бути спрямовані на фінансування тієї діяльності, за яку й справляються, тобто вони слугують (чи мали б слугувати) компенсацією витрат, що мають місце при наданні послуги.