exit
search

Адміністративні послуги / Плата за адміністративні послуги

В Україні необхідно врегулювати на законодавчому рівні питання оплати адміністративних послуг, тому ЦППР підготував та актуалізував проект Концепції Закону про адміністративний збір та  законопроект про адміністративний збір. Документи опубліковані, триває розгляд пропозицій від громадськості. Долучайтеся до обговорення! 

23 січня 2018

Не передбачені законом платежі: Мін’юст заплутався?

З 30 квітня 2017 року від Мін’юсту до органів місцевого самоврядування перейшли повноваження з державної реєстрації у сфері бізнесу та нерухомості. Це дозволило максимально наблизити ці послуги до громадян, забезпечувати їх через ЦНАПи. Та останнім часом з’явилися тривожні сигнали в діяльності Мін’юсту з цього питання. Про це у статті члена правління ЦППР Віктора Тимощука 

13 березня 2016

Як покінчити із хаосом в оплаті закордонних паспортів та інших адмінпослуг?

В Україні досі немає законодавчого акту, який би належно врегульовував питання оплати адміністративних послуг. Через це українці часто не знають наперед, скільки їм потрібно платити за ту, чи іншу адміністративну послугу. Для того, щоб визначити повну суму, майже завжди потрібно чи-то вичитувати безліч нормативних актів, чи-то вишукувати розмір плати на різних веб-сайтах владних органів.

11 квітня 2013

Державне мито - aдміністративний збір чи податок?

Що ж до державного мита (далі – держмито), то тут ситуація зовсім інша. Даний вид платежу є (принаймні був і мав би бути) цільовим та справляється, переважно, за надання адміністративних послуг, наприклад, за видачу громадянам України паспорта для виїзду за кордон, за реєстрацію права власності на нерухоме майно тощо. Кошти, що надходять у якості держмита завжди мають бути спрямовані на фінансування тієї діяльності, за яку й справляються, тобто вони слугують (чи мали б слугувати) компенсацією витрат, що мають місце при наданні послуги.