exit
search
23 січня 2017

Пане Президенте, чому досі діє промосковський Закон "Про всеукраїнський референдум"?

Більше 2 років громадськість вимагає від чинного Президента та Парламенту цього скликання скасувати неконституційний та промосковський Закон «Про всеукраїнський референдум» від листопада 2012 року. І це не лише заклики. Громадянське суспільство підготувало новий Законопроект про всеукраїнський референдум №2145а від 23.06.2015, який, на відміну від попереднього, перекриває кисень владі для проведення маніпулятивних референдумів в Україні. Також було підготовлено та подане ще 1 грудня 2014 року народними депутатами відповідно конституційне подання до Конституційного Суду.

Для підтримки цього законопроекту та п’яти інших долучилися народні депутати, які 17 січня 2017 року у кількості 23 осіб підписали відкритий лист до Петра Порошенка. Вони вимагають від Президента визначити ці 6 законопроектів невідкладними. До того ж, вони є частиною обіцянок виборчої кампанії Петра Порошенка майже 3-річної давнини.

Крім цього випадку та конкретних персоналій зокрема, у своїй загальній кількості народні депутати не виявляють жодної ініціативи щодо встановлення демократичної процедури проведення референдумів в Україні.

Нагадаємо, що у грудні 2016 року 20 громадських організацій підписали ініційовану Центром політико-правових реформ  заяву до Конституційного Суду, Президента та Верховної Ради, - із закликом, відповідно, прийняти рішення щодо неконституційності Закону «Про всеукраїнський референдум» від листопада 2012 року, дати йому публічну оцінку, скасувати та ухвалити нову редакцію Закону.

Чому ж Президент та Парламент досі залишають чинним промосковський Закон «Про всеукраїнський референдум»? 

Авторський колектив Законопроекту про всеукраїнський референдум №2145а від 23.06.2015:

1)      Шаповал В., голова робочої групи, доктор юридичних наук, член-кореспондент Академії правових наук України, заступник Голови Конституційного Суду України, Голова ЦВК

2)      Кириченко Ю., секретар групи, експерт Центру Політико-правових реформ з конституційного права

3)      Ключковський Ю., народний депутат України III, IV, V, VI скликань

4)      Ковриженко Д., експерт IFES

5)      Коліушко І., народний депутат України II, III скликань, Центр Політико-правових реформ

6)      Конончук С., Український незалежний центр політичних досліджень

7)      Радченко Є., директор з розвитку МГО «Інтерньюз - Україна»

8)      Заліщук С., народний депутат України

9)      Черненко О., народний депутат України

10)    Сироїд О., народний депутат України

11)    Крулько І., народний депутат України

12)    Найєм М., народний депутат України

13)    Лещенко С., народний депутат України

14)    Євтушок С., народний депутат України

15)    Голуб В., народний депутат України

16)    Сотник О., народний депутат України

17)    Ємець Л., народний депутат України

18)    Пастух Т., народний депутат України

19)    Маркевич Я., народний депутат України

20)    Добродомов Д., народний депутат України

21)    Соболєв С., народний депутат України

22)    Власенко С., народний депутат України

23)    Бойко О., народний депутат України

24)    Сюмар В., народний депутат України