exit
search
16 вересня 2016

Центр політико-правових реформ оголошує конкурс на нову посаду медіа-менеджера (м. Київ)

У зв’язку з наміром ЦППР підвищити свою комунікаційну активність, оголошено конкурс на нову посаду комунікаційного менеджера з місцем роботи в м. Києві.

Задачі:

  • розробляти, коригувати та втілювати комунікаційну стратегію ЦППР;
  • координувати всю комунікаційну діяльність Центру (координація роботи експертів щодо комунікаційного напрямку та роботи залучених медіа менеджерів); координувати комунікаційну складову у всіх проектах Центру;
  • надавати комунікації експертів систематичного характеру, виступати ініціатором, а не тільки реагувати на запити ЗМІ; планувати, ставити комунікаційні задачі, контролювати, аналізувати комунікацію, показувати недоліки, коригувати, направляти та навчати;
  • відповідати за організацію всіх заходів (прес-сніданки, прес-конференції, круглі столи, конференції тощо), що проводить Центр;
  • комунікувати зі ЗМІ (інтернет, друковані, радіо, телебачення тощо);
  • підтримувати, наповнювати сайт та сторінки Центру у соціальних мережах;
  • писати і коригувати прес-релізи, анонси, статі, інтерв'ю;
  • моніторити і аналізувати медіа-активність Центру;
  • аналізувати статистику сайту та сторінок у соціальних мережах, надавати рекомендації щодо покращення цих медіа-майданчиків та підвищення їх відвідуваності;
  • розробляти презентаційні тексти, інформаційні буклети, корпоративні матеріали; робота з підрядниками (дизайн, друк тощо);
  • випускати щомісячні дайджести;
  • брати участь у складанні щорічних звітів.

Очікування від кандидатів:

  • досвід роботи у сфері комунікацій, медіа, або PR;
  • вільне володіння та грамотність у використанні української мови;
  • володіння англійською мовою на рівні листування та робочого спілкування (для листування, спілкування з донорами, написання звітів, інформаційних повідомлень тощо);
  • відмінне володіння основними програмами Microsoft, Google, досвід роботи з системами адміністрування сайтів;
  • готовність працювати full time і вміння працювати дистанційно;
  • наявна реєстрація або готовність до реєстрації ФОПом;
  • ретельність, пунктуальність, проактивність, здатність і бажання освоювати нові знання та навики.

Перевага надаватиметься кандидатам з:

  • володіння графічними редакторами для створення інфографік, візуалізації контенту тощо;
  • актуальною базою контактів представників ЗМІ.

Розмір зарплати — адекватний, але підлягає переговорам і залежить від досвіду заявника.

Випробувальний термін — 3 місяці.

Для участі в конкурсі необхідно подати заявку, яка має містити резюме особи та короткий (до 1 стор.) мотиваційний лист з відповіддю на питання чому вас цікавить ця робота і чого ви хотіли б досягнути на цій посаді, очікуваний розмір зарплати.

Заявки на конкурс подавати електронною поштою на адресу stepanov@pravo.org.ua до 30 вересня 2016 року з темою листа «Комунікаційний менеджер».