exit
search
8 лютого 2016

В Одесі оприлюднено оцінку задоволеності якістю адміністративних послуг управлінь юстиції

Майже 84 % громадян - користувачів адміністративних послуг управлінь юстиції в Одеській області задоволені якістю роботи органів реєстрації Міністерства юстиції України.

Такими є результати громадського моніторингу якості адміністративних послуг Міністерства юстиції, який здійснювала громадська організація «Центр політико-правових реформ» за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя». Результати були оприлюднені 5 лютого 2016 р. в м. Одеса.

Громадський моніторинг якості адміністративних послуг Мін’юсту було проведено в жовтні - листопаді 2015 року в Одеській, Харківській, Львівській, Дніпропетровській областях та місті Києві  в рамках грантового проекту «Громадський моніторинг адміністративних послуг Міністерства юстиції України як дієвий механізм впливу на їх якість».

В Одеській області опитування громадян здійснено у співпраці з ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення». В ньому взяли участь більше 1 000 відвідувачів реєстраційних служб в містах Одесі, Ізмаїлі, Іллічівську та Южному.

Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ.

Враховуючи зауваження громадян, які брали участь в опитуванні, експерти Асоціації спільно із органами юстиції та місцевого самоврядування підготували рекомендації щодо поліпшення якості, скорочення термінів та спрощення процедур надання послуг, серед яких зміна графіку роботи, створення належних умов для осіб з інвалідністю, покращення матеріально-технічного та інформаційного забезпечення, запровадження «електронної черги» тощо.

Асоціація сприяння самоорганізації населення, яка проводила дослідження, буде проводити моніторинг виконання рекомендацій та доводити до відома міських голів міст Одеси, Ізмаїла, Іллічівська та Южного результати громадського моніторингу для спільного вжиття заходів з покращення якості надання послуг.

З повним звітом за результатами громадського моніторингу якості адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Одеській області можна ознайомитися за посиланням.

Наступна новина 4 лютого 2016