exit
search

Напрямки діяльності

Як відсікти олігархів від фінансування політичних партій? Що з перевіркою звітів збоку НАЗК? Про це та інше в ефірі програми "Коло доброчесності"

18 січня 2018

Привести у відповідність де-юре і де-факто: Ігор Коліушко щодо важливості законопроекту про реінтеграцію

Де-юре, в Україні досі триває антитерористична операція, яка вже давно вийшла за межі того, що прийнято називати антитерористичною операцією. Ця невідповідність де-юре і де-факто завжди висить над українською державою загрозою з багатьох поглядів

17 січня 2018

Державне бюро розслідувань в Україні: що вплине на підтримку Заходу та коли запрацює орган

Якщо керівництво Бюро у своїх діях не проявлятиме належної активності, якщо справи, які розслідуватиме ДБР, видаватимуться штучними чи спрямованими на порушення якихось кримінальних проваджень проти слідчих НАБУ, при цьому необґрунтованими, - ДБР використовують у політичних цілях. У такому разі іноземні партнери відразу істотно знизять підтримку Бюро

16 січня 2018

Безпека чи затори: чому норма про обмеження швидкості руху не буде дієвою

Зміни ПДР у частині обмеження швидкості руху до 50 кілометрів за годину не матимуть ефекту без відеофіксації. Фіксація – це документування, яке потрібне для процесу розгляду справ про адміністративні правопорушення, - зазначив член правління ЦППР Микола Хавронюк у коментарі "Слову і Ділу"

15 січня 2018

Інформаційний бюлетень про реформу органів правопорядку в Україні №4 (листопад - грудень)

Видання присвячене прогресу у сфері реформи органів правопорядку в Україні, насамперед поліції, прокуратури, Державного бюро розслідувань, змінам у кримінальному та кримінальному процесуальному законодавстві

15 січня 2018

Загальна адмінпроцедура: що вона означає і для чого потрібна громадянам

Чому будівельно-земельні рішення часто скандальні, чому влада не вважає за необхідне залучати заінтересованих осіб, та навіть прямих адресатів, до вирішення справи, яка їх стосується? Все це є наслідком відсутності в Україні єдиного та належного закону про адміністративну процедуру

15 січня 2018

У своїй роботі від влади ми беремо актуальність, від науки - методологію, а від громадськості - адвокасі

Про початок діяльності ЦППР, те, як Центр долучився до розробки законів після ухвалення Конституції 1996 року, і про реформу державної служби сьогодні - в розмові з засновником та головою правління Центру Ігорем Колішком

12 січня 2018

41% українців готові довірити формування Антикорупційного суду західним експертам – опитування

Наприкінці грудня 2017 року Президент Петро Порошенко вніс до Верховної Ради законопроект про Антикорупційний суд. Поданий законопроект містить низку недоліків, які нівелюють можливість створення якісного незалежного органу, зазначив директор з наукового розвитку ЦППР Микола Хавронюк під час прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі 11 січня 2018 року

12 січня 2018
12 січня 2018

П’ять умов, за яких детектив під прикриттям має право провокувати підкуп

Член правління Центру Микола Хавронюк: "В Україні є достатньо законів і належна законодавча база, яка цілком відповідає європейським стандартам, зокрема вона пройшла певну апробацію через рішення ЄСПЛ. На підставі  всіх проваджень було встановлено кілька критеріїв, за якими така провокація вважається цілком правомірною"

12 січня 2018

Сім страхів латентних злочинців

16 березня 2018 року набудуть чинності нещодавно внесені «поправки Лозового». Маємо сім проблем, створених страхами латентних злочинців перед ефективною системою кримінальної юстиції, які й заважають їй стати ефективною, - Микола Хавронюк, директор з наукового розвитку ЦППР 

10 січня 2018

Чому президентський законопроект про Антикорупційний суд схожий на інструкцію «Як зробити орган, підконтрольний владі»?

Про особливості законопроектів про Антикорупційний Суд, а також про перезавантаження НАЗК, - в інтерв'ю з заступником голови правління ЦППР Романом Куйбідою

9 січня 2018

Висновок щодо Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 8 грудня 2017 р. №1375

8 грудня НАЗК своїм рішенням №1375 затвердило Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно необхідності попередньо встановлених фактів порушення антикорупційного законодавства

9 січня 2018

АНОНС

11 січня 2018 року о 14:00 годині в приміщенні готелю «Хрещатик» (м. Київ, вул. Хрещатик, 14) відбудеться експертне обговорення «Виконання спеціального завдання і провокація підкупу: де проходить межа?».

22 грудня 2017

Інформаційний бюлетень за грудень 2017 року

Щомісячний інформаційний бюлетень ЦППР присвячено аналізу реформування держави, зокрема у сферах парламентаризму та виборів, конституційної та судової реформ, державної служби, протидії корупції, і т.д. за грудень 2017 року 

22 грудня 2017

Арешт майна Коломойського не означає автоматичну конфіскацію, – Микола Хавронюк

Арешт активів Коломойського може означати, що проти нього проводиться кримінальне провадження або до нього є претензії цивільно-правового характеру. Сторона, яка є позивачем у справі, попросила суд арештувати його активи, однак Коломойський може оскаржити це рішення  

22 грудня 2017

Будівельні скандали і як їх уникнути

Черговий будівельний скандал вкотре спалахнув у Києві: об’єктом критики стало будівництво ЖК на місці колишнього Сінного ринку. Глобально такі проблеми можна вирішити, лише ухваливши законопроект про адміністративну процедуру, який вже три роки не рушає з мертвого місця у Мін'юсті. Детальніше про закон - у статті експерта ЦППР Євгена Школьного 

21 грудня 2017

У Президента конкурс у Конституційний Суд імітують, - Юлія Кириченко, експерт ЦППР

Ситуація, коли в конкурсі до Конституційного Суду беруть участь або перемагають ті, хто на рівні Кваліфікаційної комісії не зміг потрапити до Верховного Суду, є неприйнятною. Імітація відбору суддів у Конституційний суд за квотою Президента підтверджується тим, що інформування про цей процес немає. Про це та інше експерти повідомили 20 грудня, під час круглого столу 

21 грудня 2017

Ігор Коліушко: Чиновників беруть у «армію агітаторів»

Розмова Zbruc з головою правління Центру політико-правових реформ про те, чи залишається шанс на якісну реформу державного врядування, і про те, чи варто чекати на появу партійних осередків в будівлях місцевих адміністрацій

21 грудня 2017

Конституційна скарга і кримінальне право

Інститут конституційної скарги, якщо його вміло використовувати, здатен позитивно вплинути як на стан захисту прав засуджених, так і на якість закону України про кримінальну відповідальність. Детальніше - у статті директора з наукового розвитку ЦППР Миколи Хавронюка 

21 грудня 2017

Антикоррупционный суд: на что рассчитывают в АП и в чем угроза

Процесс создания антикоррупционного суда в Украине действительно ускорился, а позиция ЕС и МВФ однозначная: есть риск, что если не будет антикоррупционного суда, под вопросом окажется и получение финансовой помощи от западных партнеров, - Роман Куйбида, заместитель главы правления  ЦППР

20 грудня 2017

Громадські організації закликають відхилити законопроект, який нівелює роль громадськості в процесі відбору та оцінювання суддів

17 листопада в Парламенті зареєстровано законопроект #6593, у разі прийняття якого повноваження чинних членів ГРД будуть припинені та фактично ліквідовано участь громадськості у процесах добору та оцінювання суддів, оскільки проект містить низку норм, які ставлять ГРД у залежність від Вищої кваліфікаційної комісії суддів України 

19 грудня 2017

ДБР має розслідувати злочини суддів та правоохоронців – результати опитування

«Рівна кількість опитаних погодилися, що ДБР повинно сконцентруватися саме на розслідуванні злочинів суддів, прокурорів, поліцейських і співробітників органів правопорядку. Сьогодні злочини політиків чи державних службовців не вважаються пріоритетними для роботи ДБР» −  повідомив О.Банчук під час експертного обговорення «Державне бюро розслідувань: пріоритети роботи» 19 грудня 

19 грудня 2017

Результати опитування "Державне бюро розслідувань: пріоритети роботи"

Вже в середині чи наприкінці 2018 року ДБР має запрацювати, а прокуратура перестане розслідувати злочини, які віднесені до підслідності Бюро. ЦППР та УМДПЛ з 4 по 15 грудня провели опитування експертів і громадськості щодо очікувань від ДБР, результати узагальнені у Звіті

19 грудня 2017

Громадськість закликає народних депутатів не підтримувати законопроект №7279, що порушує Конституцію та загрожує правам людини

20 грудня Комітет ВР з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності розгляне проект Закону №7279, який повертає радянські, каральні правила розслідування, а інститут кримінальних проступків перетворить виключно на каральну процедуру, де немає місця змагальності та правам людини

19 грудня 2017

Анонс для ЗМІ. Прес-конференція «Чи вдалося сформувати Конституційний Суд України «по-новому»?»

Прес-конференція відбудеться 20 грудня об 11:00 в Інституті Горшеніна.  Згідно з Законом, Президент України та Верховна Рада України мають призначити кандидатів на посади суддів КСУ за своїми квотами до кінця 2017 року, проте співбесіди та сам механізм відбору є закритими для громадськості. Яким чином відбувається процес відбору суддів? 

18 грудня 2017

Громадськість закликає конкурсну комісію при Президентові оприлюднити інформацію щодо відбору суддів Конституційного Суду України

ЦППР та  коаліція ГО РПР закликають конкурсну комісію до 19 грудня оприлюднити список осіб рекомендованих на посаду судді Конституційного Суду України; рішення конкурсної комісії щодо відмови в участі у відборі шістьом кандидатам; інформацію, яким чином відбувалася оцінка відповідності кандидатів конституційним вимогами до кандидата на посаду судді КСУ, насамперед щодо високих моральних якостей та визнаного рівня правника

18 грудня 2017

Чому українські юристи насторожено ставляться до нового Верховного Суду?

Більше 20% з призначених суддів Верховного Суду – це ті, хто отримав негативні висновки від ГРД, які були проігноровані ВККС і ВРП. За винятком Голови Верховного Суду, інші керівні посади у новому Верховному Суді обійняли колишні керівники вищих судів, щодо доброчесності яких ГРД висловила серйозні застереження, - Роман Куйбіда, заступник голови правління ЦППР, про результати формування нового Верховного Суду 

18 грудня 2017

Висновок щодо Проекту Виборчого кодексу України № 3112-1 від 2 жовтня 2015 року

ВРУ проголосувала за прийняття за основу проекту Виборчого кодексу України (№3112-1). Проект №3112-1 запроваджує пропорційну виборчу систему з відкритими списками, що є позитивним кроком. Водночас, проект виборчого кодексу потребує доопрацювання в частині статусу ЦВК, виборчих прав внутрішньо переміщених осіб, виборчих процедур на місцевих виборах, звітності політичних партій тощо

17 грудня 2017

Підсумкова конференція «Вплив аналітичних центрів на реформи у регіонах» в м. Києві

14-15 грудня 2017 р. в м. Києві Центр політико-правових реформ провів конференцію «Вплив аналітичних центрів на реформи у регіонах», де регіоналні аналітичні центри та громадські організації обмінялися досвідом, як саме громадські активісти можуть впливати на прискорення реформ на місцевому рівні 

15 грудня 2017

Інформація про кандидатів на посади суддів Конституційного Суду України за квотами Верховної Ради та Президента України

Згідно з законом, до кінця 2017 року Президент України та Верховна Рада мають призначити нових суддів КСУ, - кожен за своєю квотою. ЦППР проаналізував інформацію щодо кандидатів, з нею можна ознайомитися у відкритому доступі 

Архів